keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

SIKSAKKIA JA NORJALAISTA, VILLAA JA PUUVILLAA




Taas on tehtailtu myssyjä. Nämä on niin mukavia pieniä töitä tässä pihapuuhiin pääsyä ja ilmojen lämpenemistä odotellessa. Yksi myssy tulee hyvinkin päivässä valmiiksi kun joka välissä neuloo aina pikkuisen. Ei sitä passaa jouten olla, ei. 
Lanka on noissa vaaleanpunaisissa Dropsin Baby Merinoa, vihreässä Katian Cotton Stretchiä ja keltaisessa Grundlin Floridaa.
Enpä tiedä vielä minne nää päätyvät, mutta kylläpä se aika tavaran kaupitsee. Ei ole isoja varastoja myssyjä kertynyt, vaikka niitä koko ajan tikutan. Välillä tulee jokin myssy myydyksikin, kun tuttavat haluavat lastenlapsilleen näitä antaa. Mukavaa minusta on tehdä joskus aina tilaustöitäkin silloin, kun omille lastenlapsille ei tarvii neuloa.
Pakenenpa tästä taas äpyleitä hoitelemaan ja sitten neulomisen pariin ikiomaan neulontatuoliini ja illalla syödään teinin paistamia munkkeja ja juodaan simaa.

AURINKOISTA JA KEVÄISTÄ VAPPUA KAIKILLE! 

Ja te uudet lukijani tervetuloa seuraamaan Pilvikirsikan pajan touhuja! Bongasin tuosta ainakin viimeisimmät: vesimiesneuloo, Irma, Marit Helene Gåsland, Zelda, talomerenrannalla, Saga, Piritta Väistö

8 kommenttia:

  1. Onpas paljon suloisia myssyjä!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Tykkään niin näistä värikkäistä langoista.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Onneksi löytyy nykyisin langoista väriä joka lähtöön. Ajatuksena ois kyl jokunen musta ja valkoinenkin neuloa.

      Poista
  4. Komea rivi myssyjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu noita on nyt tullut aikas paljon tehdyksi ja edelleenkin on pari puikoilla.

      Poista