tiistai 6. toukokuuta 2014

ISOVELJEN SININEN KESÄMYSSY



Kun pikku-veli sai tuon sinisen siksak-myssyn, niin tekaisin loppulangasta iso-veljelle kesämyssyksi tällaisen rennon version. Lanka on Katian Cotton Stretch 87% puuvillaa ja13% polyesteria. Puikot oli hiilikuituiset 2,5 ja 2,75. Lankaa meni 47g.
Kun nyt alkuun pääsin tämänlaisen pipon kanssa, niin teen vielä kolmannenkin serkkupojalle. Kiva kesälanka ja on varmasti vilpoinen kun neulos ei ole mitenkään tiukkaa. Saas nähdä miten sitten pesuissa käy.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Tällainen rennompi myssy käy hyvin vähän isommalle lapselle.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Tytär tykkää retrosta ja tämähän on sitä "oikeaa" sinistä.

      Poista
  3. Pieneen päähän sievä myssy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, vaikka pojulla ei ole ikää kuin reilu vuosi niin päässä on kokoa. Serkkupoika on samanikäinen ja myssy saa olla paaaaljon pienempi. Tämä onkin kiva malli ja näyttää pysyvän hyvin päässäkin.

      Poista