keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

VIELÄ PÄÄSIÄISNEULEITA


Näitä nyt tuli neulottua pääsiäisen aikaan ja vähän ennenkin. Menevät tuttavalle. Hän tilasi neljä norjalaista vauvelin myssyä, kaksi sinistä ja kaksi punaista, mutta mie tein yhden kaupan päällisiksi. Siis kolme sinistä.


Dropsin Merino Extra Finea 47g. Puikot 3,25 koivuiset
 

Ulrikaa 50g ja puikot 3,5 koivuiset.
 

Dropsin Merino Extra Finea 46g, puikot 3,25 koivuiset.

Nyt on puikoilla kelta-valkoraitainen myssy ja kirkkaan sininen siksak-myssy. Mitä tässä nyt sitten ehtii puutarhahommien lomassa neuloa. Mutta aina pitää joku olla kesken ettei tule vaan se tunne että "apuamitämäänytteen", jos vaikka pitää äkkiä saada lanka ja puikot hyppysiin. Siksi minulla on aina monta työtä kesken.

2 kommenttia:

  1. No siellähän ne mummelin tilaamat pipot töröttää. Mukava niitä on sitten lastenlapsille antaa. Makean näköisiä kuin karkit konsanaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepa hyvä muumimummeli. Ja kiitos kommentistasi. Tehdään sitten lisää, kun taas tarvetta on.

      Poista