Pilvikirsikkaa potkaisi onni blogiarpajaisissa nyt toisen kerran lyhyen ajan sisällä.
Kästyöimmeisen tekeleet-blogista voitin tämän oikein ihanan ja mieluisen ja tarpeellisen "paketin". Viikko sitten tuskailinkin, kun en löytänyt yhtään palmikkopuikkoa siihen tuttavan palmikkomyssyyn, vaan piti sukkapuikkoa käyttää. Ja sehän tippui koko ajan lattialle. Nyt sain oikeita puikkoja palmikon tekoon ja taidankin laittaa taas syksyllä palmikkomyssyjä tulemaan.
Ja tuo lanka on ihanan väristä. Isosta 200g kerästä tekee monta ihanaa neuletta pienille piipertäjille. Kerroslaskuriakaan ei minulla vielä ole ennestään ja puikkostopparit on hyvät myös. Pääsiäiskukkokin oli muninut pakettiin. Epäilen vain etteivät nuo herkut säästy pääsiäiseen. Syön ne ukkokullan ja teinin kanssa päiväkahvilla ihan varmasti ennen pääsiäistä. Ne on niin hyviä. Kaunis pääsiäisaiheinen korttikin oli kaiken huipuksi vielä.
KIITOS ArmiL!
No joo, tuo lankakeränen oli just sellainen mitä arvelin sinulle sopivan, kun on noita pieniäkin piipertäjiä....
VastaaPoistaKaikkea tarvitaan. Ei ollut mitään turhaa. Just mietin että taidankin yhdistää tuota kirjavaa lankaa jonkin ohuen villaisen kanssa. Tulee ihania kutittamattomia pipoja pienille pojille alkusyksyksi.
PoistaMinun yllärivoitto tuli myös tänään. KOhta laitankin siitä päivityksen.....
VastaaPoistaEikös olekin kivaa voittaa joskus?
PoistaOlipas ihana lahja. Onnittelut :)
VastaaPoistaKiitos!
Poista