Kun ei ole vielä valmiita neuleita kuvattavaksi, niin laitetaanpa välillä lankaostoksiakin.
Tätä merseroitua villaa lankakauppias tilasi minulle ihan erikseen, kun pähkäilin mistähän tuota saisin. Olen tästä jo aiemmin yhden lapsen takin neulonut tuttavan lapselle, mutta oman perheen käyttöön en ole mitään tehnyt. Haluan kokeilla millaista tää lanka oikeasti on, kun merserointi on kyllä tuttu puuvillasta, mutta että villaakin on merseroitua. Onkohan kenelläkään teistä blogini lukijat kokemusta tästä langasta. Käytössä ja pesuissa miten pysyy kuosissaan? Ainakin merseroitu puuvilla on kivaa neulottavaa ja pesuakin kestää.
No nämä langat taitavat jäädä odottelemaan enemmänkin syksyä, sillä puuvillaista pitäisi nyt jo olla puikoilla. Ainakin yhden keltaisen, puuvillaisen Norwegian Sweet Baby Capin neulon tyttären nyt kolmen päivän ikäiselle vauvelille. Kesä tulossa ja vauvalla vain villaisia myssyjä.
Ihanat on langat, mutta ennen kaikkea onnittelut tytön tylleröstä mummillekin <3
VastaaPoistaKiitos. Vauveli on siis poika. Niin ihana ja pikkuinen.
PoistaEn ole katkera, mutta kuitenkin.... pikkasen vihreä kateudesta :D
VastaaPoistaNo nyt keväällä ei haittaa vaikka vähän me itsekukin viherrämme:):)
PoistaHei! Voitit arvonnassani, laitahan yhteystietoja minulle alyytinen5@gmail.com
VastaaPoistaKiitos! Kiva oli paketti.
Poista