tiistai 22. huhtikuuta 2014

PÄÄSIÄISNEULOMISET





Ei se tämäkään pääsiäinen ihan neulomatta mennyt. Ja valmistakin tuli ihan mukavasti. Ensiksi valmistuivat villahousut tyttären nyt kahden viikon ikäiselle pojulle. 
Sitten sain myös valmiiksi pojan nuorimmaiselle, muutaman kuukauden ikäiselle tyttövauvalle tuon oranssin myssyn ja keltaisen tein ihan vain sen takia kun tilasin Anjalinilta ihanaa keltaista villa-akryylilankaa ison kerän.
Sitä piti heti kokeilla, millaista on neuloa ja miten käyttäytyy pesussa. Tilasin tuota lankaa itseasiassa myös valkoisen ja luonnonvalkoisen kerän ja on hyvä tietää millaista lanka on ennenkuin aloittaa mitään isompaa. Pienestä on hyvä aloittaa.

8 kommenttia:

  1. Söpöjä neuleita pienille söpöliineille.Ihanaa,kun Sinulla on omassa lähipiirissä pikkuisia ,joille neuloa.- Aurinkoista kevättä Sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minullahan niitä pieniä söpöliinejä riittää.

      Poista
  2. Kauniita neulomuksia. Olet ollut ahkera.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Teen nyt noita pieniä juttuja, kun ne saa niin nopsaan valmiiksi. Eivät jää kesäksi lojumaan korin pohjalle.

      Poista
  3. Ja taas niin söpöjä neuleita! ❤ Itse asiassa minullakin on puikoilla yksi söpö myssy juuri nyt, sama malli kuin noissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Eikös olekin hyvä malli tuo norjalainen.

      Poista
  4. Kauniin väriset neuleet. Pääsiäinen meni sitten toleen kun tuli valmista neuletta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pääsiäinen tuli ja meni, eikä todellakaan hukkaan ja laiskotellessa ihan kokonaan, kun valmistakin tuli.

      Poista