Ei se tämäkään pääsiäinen ihan neulomatta mennyt. Ja valmistakin tuli ihan mukavasti. Ensiksi valmistuivat villahousut tyttären nyt kahden viikon ikäiselle pojulle.
Sitten sain myös valmiiksi pojan nuorimmaiselle, muutaman kuukauden ikäiselle tyttövauvalle tuon oranssin myssyn ja keltaisen tein ihan vain sen takia kun tilasin Anjalinilta ihanaa keltaista villa-akryylilankaa ison kerän.
Sitä piti heti kokeilla, millaista on neuloa ja miten käyttäytyy pesussa. Tilasin tuota lankaa itseasiassa myös valkoisen ja luonnonvalkoisen kerän ja on hyvä tietää millaista lanka on ennenkuin aloittaa mitään isompaa. Pienestä on hyvä aloittaa.
Söpöjä neuleita pienille söpöliineille.Ihanaa,kun Sinulla on omassa lähipiirissä pikkuisia ,joille neuloa.- Aurinkoista kevättä Sinulle.
VastaaPoistaKiitos! Minullahan niitä pieniä söpöliinejä riittää.
PoistaKauniita neulomuksia. Olet ollut ahkera.
VastaaPoistaKiitos! Teen nyt noita pieniä juttuja, kun ne saa niin nopsaan valmiiksi. Eivät jää kesäksi lojumaan korin pohjalle.
PoistaJa taas niin söpöjä neuleita! ❤ Itse asiassa minullakin on puikoilla yksi söpö myssy juuri nyt, sama malli kuin noissa. :)
VastaaPoistaKiitos. Eikös olekin hyvä malli tuo norjalainen.
PoistaKauniin väriset neuleet. Pääsiäinen meni sitten toleen kun tuli valmista neuletta.
VastaaPoistaKiitos! Pääsiäinen tuli ja meni, eikä todellakaan hukkaan ja laiskotellessa ihan kokonaan, kun valmistakin tuli.
Poista