Pikkuveli sai ihan pienen myssyn kesäksi. Puuvillaa ja polyesteriä on lanka, Katian Cotton Stretchiä ja menekki 31g kolmosen koivuisilla puikoilla.
Ja voi, myssyssä näkyy yksi leivänmurunenkin tuossa ylimmässä kuvassa, kun isoveli heilui leipäpalasensa kanssa kuvausassistenttina. Olisikohan hän halunnut antaa vähän välipalaa pikkuveikallekin.
Minusta tuo lakin malli on paras pikkuisen päähän, on niin suojaava, mutta ei valu silmille. Olen käyttänyt omilla lapsillani paljon tuota mallia.
VastaaPoistaTuosta tuli kyllä vähän liian korkea, matalampi olisi ollut nyt passelimpi. Mutta kun se pääkin kasvaa lapsen mukana, niin mahtuupahan koko kesän (jos mahtuu).
PoistaIhana lakki ja tuo malli on nopea ja helppo toteuttaa. Taisipa olla ensimmäinen käsityö minkä tein omalle pojalleni silloin joskus....
VastaaPoistaMiekii tein tuollaisen beigen omalle esikolleni silloin yli kolmekymmentä vuotta sitten. Hyvä malli todellakin.
PoistaHyvännäköinen on tuo malli lapselle. Hyvää lauantaita
VastaaPoistaKiitos! Minustakin tuo siksak-myssy on ihan pienen vauvelin paras lakki. Se norjalainen on sitten parempi vähän isommalle lapselle.
Poista