Viikon aikana olen nämä pipot nyt neulonut. Vähän eri langoista kaikki. Tässä oranssi-vihreässä on Katian Monacoa ja menekki 50g. Neljävuotiaan päähän oli sopiva.
Luonnonvalkoista ja keltaista raitaa eskarilaiselle Cataniasta tikutin 50g.
Keltaista ja oranssia Essentials Cotton dk:sta. Tähän nelivuotiaan pipoon meni 46g.
Puna-valkoista raitaa Katian Monacosta eskarilaiselle ja menekki 49g.
Cataniaa tämäkin pipo. Tässä puolivuotiaan päässä mutta on vähän iso elikä menee varmaan n. vuoden ikäisellekin. Langan menekki 30g.
Vihreää ja ruskeaa Adriafilin Cheopea tässä pipossa. Ja menekki 32g 8 kiloa painavalle pojulle.
Näistä pipoista ei vielä ole käyttökokemusta, kun ei ole pesty kertaakaan eli en osaa sanoa miten pipoille käy, kutistuvatko vai venyvätkö käytön ja eka pesun jälkeen.
Kivaa näitä on nyt neuloa, kun ei viitsi villaista näin keväällä ottaa puikoille. Tai on minun pari villatakkia tehtävä, toinen tulee vihreä ja toinen keltainen ja sitten pitäisi joku puuvillainen takki tehdä puolivuotiaan kokoa. Väristä eikä langasta ole vielä tietoa.
Hienoja pipoja kaikki!!
VastaaPoistaMeikämumma innostui piirakkasukista ja aattele...sain valmiiksikin asti!!!
Hyvää alkavaa viikkoa.
Kiitos! Minulla on piirakkasukat vielä neulomatta, jospa syksyllä sitten. lämpöistä viikkoa myös sinulle.
PoistaPirteän värisiä pipoja!
VastaaPoistaKiitos! Kun ulkona ei vielä ole mitään värejä, niin täytyy pipoihin neuloa.
PoistaOnpa siinä kyllä raitoja poikineen, ihania kaikki! :)
VastaaPoistaKiitos! Raidat on vaan niin minua. Ja värit.
PoistaIhania iloisenvärisiä pipoja.
VastaaPoistaKiitos! Onneksi langoissa löytyy värejä niin voi keksiä aina uusia virityksiä.
Poista