sunnuntai 12. toukokuuta 2013

ONNEA ARVONNASSA


Onni potkaisi Pilvikirsikkaa ja voitin tällaisen ihanan paketin vaikkajamitä Pirenan blogista.
 Sain oikeata lampaanvillaa ja nyt alkaakin kova miettiminen mitä ihanaa tuosta raaskin neuloa. Jotain ihan itselleni ajattelin, kun näin langan. Luulen, että minulla on luonnonvalkoista jossain jemmassa ja se taitaa sopia tuon tummanruskean kanssa hyvin yhteen. Kiva korttikin oli ja pähkinöitä, joista tykkään kyllä.

Afrikankukkia en ole itse vielä virkannut, mutta teini virkkasi viime kesänä yhden vauvan peiton Muskatista. Luulen että nääkin tulee käytetyksi hyvinkin johonkin peittoon. Minulla on monenlaisia puuvillalankoja, joista saan varmasti lisää virkatuksi lappusia.
Kiitos Pirena.

2 kommenttia:

  1. Hieno voitto! Ja ihana sateenkaaripostauskin, täällä on nyt onneksi ollut poutaa tämän viikonlopun, kyllä on satanutkin ihan riittävästi vähäksi aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin kiva voitto. Meillä satoi taas eilen ja ukkosti. Nyt näyttäis tulevan lämmin päivä. Aikani menee kuitenkin yritysneuvojan kanssa katsoessa taas tilan karjajuttuja, missä oikein mennään. Pihalle sitten illalla, jos ei sada.

      Poista