Toinen versio pitsipiposta tulee tässä. Vuoden ikäiselle taitaa olla just sopiva, kun näyttäis vähän liian iso olevan 8kk ikäiselle. Tai sehän riippuu lapsen koosta. Ei muuten mahtunut ollenkaan 3kk nuoremman serkkupojan päähän, joka painaa 8,5kg. Tällä prinsessalla painoa vain 6,5kg. Että silleen ne lastenvaatteiden koot menee.
No tässä lankana taas Essentials Cotton dk, 100% puuvillaa ja menekki 37g. Puikot oli koivuiset 2,5 ja 3.
Ja lisää pipoja on tulossa. Valmiinakin taas neljä, mut niitä päitä pitää tässä odotella että voin kuvata. Tulee niin paljon mielenkiintoisemmat ja paremmat kuvat neuleista kun ne saa kuvatuksi oikean ihmisen päällä.
Kaunis pipo!
VastaaPoistaEn ole nykyisin paljon pitsiä neulonut, mutta nyt päätin kokeilla, kun löysin tuon pitsiohjeen jostain ikivanhoista ohjeistani. Kivaa oli neuloa ja sain omasta mielestäni ihan näpsäkän pipon pienelle neidille.
PoistaIhanuus!! Kaikki nuo raitapipotkin on kyllä kauniita ja kivoja!
VastaaPoistaKiitos! Nyt on kyllä neulomiset paremmin vähissä, kun on niin lämmintä. Eikä nyt pipoja tarvii.:):)
Poista