Sain taas pieniä apulaisia navettaan. Rypsiä täynnä oleva kottikärry tyhjeni nopsaan. Saatiin sitten jakaa AIV-rehut lehmille ja vasikoille. Kylläpä oli innokkaita ja reippaita apulaisia, vanhempi aikoikin alkaa isona lehmien hoitajaksi.
Isompi apulainen sai jo palkaksi uuden pipon. Lanka on Taas Essentials Cotton dk:ta ja menekki 47g.
Ne on kunnon isäntiä nämä. Tuon tuosta ehottavat et pitäis lehmä ottaa tähän meidänki pihalle laiduntamaan mutta onneksi se ei oo mahollista täällä kylän pinnassa :). H-K
VastaaPoista