maanantai 27. toukokuuta 2013

LEHMIÄ JA LANKAA


Sain taas pieniä apulaisia navettaan. Rypsiä täynnä oleva kottikärry tyhjeni nopsaan. Saatiin sitten jakaa AIV-rehut lehmille ja vasikoille. Kylläpä oli innokkaita ja reippaita apulaisia, vanhempi aikoikin alkaa isona lehmien hoitajaksi.


Isompi apulainen sai jo palkaksi uuden pipon.  Lanka on Taas Essentials Cotton dk:ta ja menekki 47g.

1 kommentti:

  1. Ne on kunnon isäntiä nämä. Tuon tuosta ehottavat et pitäis lehmä ottaa tähän meidänki pihalle laiduntamaan mutta onneksi se ei oo mahollista täällä kylän pinnassa :). H-K

    VastaaPoista