Laitanpa nyt kuitenkin jo kuvan tästä teinin neulomasta puserosta, jonka hän tekaisi kuudessa päivässä veljensä kolmivuotiaalle. Lupasin kyllä kuvia pikku-miehen ylläkin, mutta en niitä nyt saanu tähän hätään joten menköön nyt näin.
Lanka on SMC Extra Merinoa ja menekki 250g. Puikot oli 3,25 resorissa ja 3,5 sileässä. Lankaahan jäi taas ja samantien lähti soljumaan teinin puikoilta toinen samoilla väreillä, mut eri raidoituksella ja vähän pienempi pusero. Käyttäjä sillekin löytyy ihan varmasti.
Jopas tuli nopsaan valmiiksi ja niin kaunista ja sileää jälkeä. Taidat saada kunnon kilpailijan tästä itsellesi =D
VastaaPoistaOn se jo nopeampi kuin mie. Ja mulla on salainen ase nakittamaan teini neulomaan. Maksan sille joka neuleesta kun saa valmiiksi, aina vähäsen, niin tienaa ns. omaa rahaa. ja onpahan senkin ajan pois koneelta ja voi vaikka raatata henkeviä äitimuorin kanssa:):):) Näin se on kummankin hyöty. Miekii saan lankavarastoa tuhotuksi nopeampaa kun kaksi käsiparia neuloo koko ajan.
VastaaPoistaonpas upea ja taitava on kyllä tekijäkin :D
VastaaPoistaEikös olekin kaunis. Miekii tykkään noista väreistä.
PoistaSiinä ei ole kauaa puikot kolisseet, kun tämä pusero on tehty. Ihan täytyy sanoa, että vautsivau! Todella makeat syksyiset värit hyvin sommiteltuna. Hieno! :)
VastaaPoistaJuu ei mennyt kauan ja intoa riittää edelleenkin. Onneksi!
PoistaVoi mahdoton miten ihana ja mitkä värit! Mukavaa yhteistä puuhaa. Tiedätkö, nyt olen kaivanut mieheni villapaidan korista esille ja yritän sitä valmistaa:-)
VastaaPoistaVärit on niin minunkin mieleiset. Ja tuntui kelpaavan saajallekin ja hänen äidilleenkin. Neulominen on se meidän suvun naisten juttu. Osa kyl ompeleekin ja yksi ei harrasta mitään kässätöitä. Olen omasta mielestäni elämäntyöni tehnyt, kun olen saanut tyttäret innostumaan käsitöistä.
PoistaJa hyvä sinä! Kyl se miehesi villapaita joskus valmistuu:):)
Kyllä on kauniit värit tässä neuleessa. Taitava teini:)
VastaaPoistaTeini on kyllä taitava. Olisipa viimevuotinen kässäopekin sen uskonut. Onneksi ei saanut tytön intoa loppumaan ainaisilla vähättelyillään tyyliin et sä saa sitä koskaan valmiiksi ja pitäis osata neuloa ohjeestakin eikä vain omasta päästään tai äidin ohjeilla. Kun ope ei suostunut neuvomaan raglankavennuksia tunnilla, niin tyttöpä soitti kesken tunnin äitimuorille ja kysyi miten ne tehdään. Siis sinniäkin löytyy.
PoistaOnpa ihanat värit puserossa, tykkään!
VastaaPoistaJa ihan on itse suunniteltu koko kaapu. Miniä mittasi vain pojan ja laittoi tarvittavat mitat ja siitä se lähti.
PoistaKivan värisen puseron sai pikkumies. Ite tykkään kovasti noista raitaneuleista.
VastaaPoistaVarmaan tulet tuonkin puseron näkemään joskus ihan livenäkin. Noita raitoja on niin ihanaa neuloa, oli teinin vastaus, kun kysyin haluaako monella vai yhdellä värillä tehdä. Ja tykkään miekii raidoista.
Poista