Tämä elohopea saatiin vihdoin jahdattua siksi aikaa yhteen paikkaan, että saatiin kuva otetuksi uusi villapaita yllään. Oikein sopivan kokoinen näyttäis olevan ja neuleellahan on taipumus vähän venyä pituutta eka pesussa, joten luultavasti mahtuu vielä ensi talvenakin. Toki ei haittaa vaikkei mahtuisikaan, voihan aina neuloa uuden ja tää jää sitten pikku-siskolle.
kivan näköinen pusero neuloit :-)
VastaaPoistaaloititko alhalta vai ylhältä???
Ihan on perinteisesti alhaalta aloitettu. Pyörönä helma ja hihat kainaloihin asti ja sitten kaikki yhdelle pyörölle ja raglankavennukset joka toinen kerros. Saumaa on vain parin sentin pätkä kainaloissa.
VastaaPoistaTodella kaunis ja kauniin sävyinen pusero:)
VastaaPoistaKiitos! Ja lankakin on laadukasta ja kivan tuntuista.
PoistaUpea väritykseltään!
VastaaPoistaKiitos! teini valitsi itse sävyt.
Poistapaita näyttää tosi hyvältä "elohopean" päällä.
VastaaPoistaKiitos! liekö vaan liian lämmin elohopean päällä. Hänellä kun menoa ja meininkiä riittää. No tulee ne kylmätkin vielä.
Poistaonpas nätti paita!
VastaaPoistaKiitos Suvi! Eikös olekin ihan syksyn värejä.?
PoistaJust sopiva!
VastaaPoistaJuu kerrankin tuli oikean kokoinen. Ei yhtään liian iso.
PoistaIhanan pirteä pusero =))
VastaaPoistaKiitos Rantapuikko. Näin syksyllä on kivaa neuloa jotain värikästä kun pimeys iskee koko voimallaan päälle.
PoistaAivan ihana raitapaita ajankohtaisista sävyistä! - Mukavaa lokakuuta Sinulle.
VastaaPoistaKiitos Famu, samoin sinulle leppoisaa lokakuuta. Liekö luonto innoittanut nyt teinin neulomaan noista jokapuolella loistavista väreistä. Ja ihania sävyjä ne on kyllä minustakin.
PoistaHeippa. Söötti pusero, naperon päällä, ihanat raidat .
VastaaPoistaKiitos! minäki tykkään noista väreistä ja raidoista.
Poista