lauantai 5. lokakuuta 2013

PAIKOILLANNE, VALMIS, NYT....


Tämä elohopea saatiin vihdoin jahdattua siksi aikaa yhteen paikkaan, että saatiin kuva otetuksi  uusi villapaita yllään. Oikein sopivan kokoinen näyttäis olevan ja neuleellahan on taipumus vähän venyä pituutta eka pesussa, joten luultavasti mahtuu vielä ensi talvenakin. Toki ei haittaa vaikkei mahtuisikaan, voihan aina neuloa uuden ja tää jää sitten pikku-siskolle.

18 kommenttia:

  1. kivan näköinen pusero neuloit :-)

    aloititko alhalta vai ylhältä???

    VastaaPoista
  2. Ihan on perinteisesti alhaalta aloitettu. Pyörönä helma ja hihat kainaloihin asti ja sitten kaikki yhdelle pyörölle ja raglankavennukset joka toinen kerros. Saumaa on vain parin sentin pätkä kainaloissa.

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis ja kauniin sävyinen pusero:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja lankakin on laadukasta ja kivan tuntuista.

      Poista
  4. paita näyttää tosi hyvältä "elohopean" päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! liekö vaan liian lämmin elohopean päällä. Hänellä kun menoa ja meininkiä riittää. No tulee ne kylmätkin vielä.

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Suvi! Eikös olekin ihan syksyn värejä.?

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Juu kerrankin tuli oikean kokoinen. Ei yhtään liian iso.

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos Rantapuikko. Näin syksyllä on kivaa neuloa jotain värikästä kun pimeys iskee koko voimallaan päälle.

      Poista
  8. Aivan ihana raitapaita ajankohtaisista sävyistä! - Mukavaa lokakuuta Sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Famu, samoin sinulle leppoisaa lokakuuta. Liekö luonto innoittanut nyt teinin neulomaan noista jokapuolella loistavista väreistä. Ja ihania sävyjä ne on kyllä minustakin.

      Poista
  9. Heippa. Söötti pusero, naperon päällä, ihanat raidat .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! minäki tykkään noista väreistä ja raidoista.

      Poista