Tytär on ollut viikon lomalla ja on myös neulonut. Tämän yksivuotian kokoisen puseron tekaisi "yhden yön" aikana eli illalla neulekahvilassa aloitti ja valmis oli seuraavana päivänä iltapäivällä.
Lanka on Sirdar Denim Chunkya, puikot 6 ja menekki 165g. Ihana kerrassaan, paksu ,pehmoinen, kutittamaton ja konepesun kestävä.
Niin tytär on paitsi leiponut karjalanpiirakoita, myös neulonut. Valmiina on jo kahdet polvisukat, pari tiskirättiä ja nyt tulee neulomalla poncho veljen 7-vuotiaalle pikku-prinsessalle. Siitäkin tulee ihana raitainen juttu. Kuvia laitan kunhan saan kuvatuksi. Alkaa tää harmaus ja pimeys verottaa kuvausintoa.
ihana paita,suorastaan hurmaava!taitava tyttö sulla :D
VastaaPoistaOlen niin onnellinen tytöistäni, kun kädentaitoja löytyy. Ja edullisestikin saa kauniita, yksilöllisiä vaatteita näin. Tällekin paidalle tuli materiaali maksamaan 3,6 e.
PoistaNiin ihana:-) Pienen ihmisen päällä niin lämmittävä. Hurmaava, hyvä sana kuvaamaan paitaa:-)
VastaaPoistaTytär tarkoitti kyl vähän pienemmän neuloa tulevalle esikoiselleen, mut tää nyt mahtuu vuosikkaalle. Onneksi lapsi kasvaa ja pusero säilyy kaapissa.
PoistaOn siulla kätevä tytär ja nopea neuloja kun noin vain tekasi ihanan paidan pienelle.
VastaaPoistaJuu nopsa se on neulomaan. Tuumaili siinä tikuttaessaan, et aivan ihanaa kun saa kerrankin neuloa rauhassa koko päivän. Muulloin opiskelu verottaa neulonta-aikaa.
Poista