Vielä kerran nää sukat, jotka vein tyttären lapsille. On niin kivaa laittaa aina kuvat neuleista, kun saa kuvatuksi oikeasti saajiensa yllä.
Kaikki on neulottu Janne-langasta ja vielä jäi kuvaamatta yhdet fuksia-harmaaraitaiset, ne meni serkkutytön jalkaan ja yhdet turkoosit sai kohta 3v serkkupoika. Näillä lapsukaisilla kuluu sukkia, kun koko ajan käyttävät villaisia. Lisäksi heillä on alakerrassa kivilattia, mikä "syö" sukkia. Mummilla riittää siis sukankutomista.
ihania sukkia!
VastaaPoistaKiitos Suvi!
PoistaUpeita raitasukkia!
VastaaPoistaKiitos Mari! raidoista saa niin nopsaan värikästä.
Poista