Nämä teini neuloi siskonsa tyttärille, 3 ja 2 vuotiaille, joilla on ihan saman kokoinen jalka. 7-veikkaa on lanka, mutta menekistä ei tietoa, kun jäivät saman tien jalkaan. Ei ehditty vaa`alla käyttää.
Myös pikkuveli sai sukat, sellaiset ihan pienet ja siniraitaiset. Niistä ei ole kuvaa juuri nyt.
Ei mennyt loma hukkaan ,kun teini neuloi neljät sukat viikon aikana.
Mökkilomalla teinikin innostui neulomaan sukkia. Isosiskon jälkiä meni ja tekaisi itselleen punaiset palmikkosukat. Nää on hänen ekat tällaiset ja sen takia palmikoiden sijoittelu ei mennyt ihan nappiin, kun terään piti vähän siirtää niiden paikkaa. Toisaalta nilkassa oleva resori katkaisee varren palmikot ja kenkien sisäänhän nuo terät jäävät kuitenkin. Ei jaksanut alkaa purkamaan koko hökötystä kun niin innolla neuloi ja lämmikettä piti saada jalkaan ulkoilureissuille.
No ensi kerralla sitten uusiksi suunnittelu.
7-veikkaa on lanka ja menekki 144g. Puikot 4.
kauniita,ja varmasti lämpöisiä,mitäs pienistä virheistä :)tekemällähän sitä oppii...
VastaaPoistaJuu ei me pienistä välitetä. Käsityössä pitää olla käsityön leima. Eikä tuo virhe käyttöä haittaa.
PoistaKauniita sukkia nämäkin!
VastaaPoistaKiitos! nää on sitä samaa mallia, mitä tein viime talvena aikuisille. Vielä pitäis näiden lapsosten äidille neuloa samanlaiset polvisukat.
PoistaTäällä blogissa on iloisen värisiä sukkia syntynyt puikoilla. Kyllä kelpaa varpaita lämmitellä. Hyvää torstaipäivää toivottaa kirsikka.
VastaaPoistaKiitos! Välillä täytyy sukkiakin tikuttaa. Ja kun on niin harmaa aika menossa, niin väriä kaipaa kyllä.
Poista