sunnuntai 30. marraskuuta 2014

VILLIKOIDEN LAPASET



Tyttären kolmikolle tekaisin myös lapaset. Luonnonvalkoiset tytöille ja turkoosit pojalle. Koot ovat 4v, 3v ja 2v. 
Lankana turkooseissa Janne ja vaaleissa Ulrika. 
 
Nyt sain eilen valmiiksi pojan tyttärelle kelta-valkoraitaiset leggingsit, mutta ne kuvaan vasta parin viikon kuluttua, kun saan oikean mannekiinin paikalle. Ja illalla tein myös pari myssyä valmiiksi niin, että tupsut vain enää tarvii ja langan päättelyt.

Minulla on alkanut taas kummasti kertyä noita lankalootia tuohon keittiön lattialle. Niitä pemistelen aina vähän väliä ja ideoita pukkaa solkenaan, mitä kaikkea neuloisin jos ehtisin. Kun olisi tarvetta niin monenlaisille neuleille. Myssyjäkin ajattelin leggareiden saajan isoveljille ja sitten on laitettava puikoille parit vauvan nutut ja housut. Langatkin on katsottuna. Ja lapasia pitäisi ehdottomasti neuloa lisää.

2 kommenttia:

  1. Kiva lapasjoukkiohan se siinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä pitäisi kyl lisääkin ehtiä neuloa. Jospa joulun aikaan saisin muutamat lapaset lisää aikaiseksi.

      Poista