Neulekahvilatuttavalleni neuloin tällaisen tupsupipon.
Jo keväällähän neuloin hänelle samanlaisen, mutta se osoittautui käytössä liian pieneksi ja nyt kun neulekahvilassa taas tapasimme, kyselin häneltä onko myssy ollut mieluinen. Onneksi hän kertoi että myssy on liian pieni ja haluaisi isomman.
Eipä siinä sitten muuta kuin uutta puikoille ja lankaakin vaihdoin ihan toiseen. Pari päivää tätä tikutin vitosen puikoilla ja kaksinkertaisella langalla ja nyt tulin saajankin mielestä hyvä.
Oli ihana katsoa hänen tyytyväistä ilmettään ja loputtomalta tuntuvaa kiitostaan. Parasta oli mielestäni, kun hän sanoi että kyllä nyt akat hänen soittoköörissään ovat kateellisia, kun hän tämä päässään menee harkkoihin.
Tämä oli mieluinen neulottava minulle, kun lankakin oli kauniisti neuloutuvaa, Adriafilin Reginaa ja Viking Merino Softia. Näitä meni yhteensä 145g.
Seuraava neuletyö onkin sitten niitä lapasia lastenlapsille.
Upea pipo, tuo saa kateelliseksi ihan kenet vaan :)
VastaaPoistaKiitos kosotäti! Kolmas kerta toden sanoi, sillä vasta kolmannen onnistuin tekemään mieluisen saajalle. Eka version jätin omaan päähäni lenkkipipoksi ja toiseen teen "oikean" tupsun ja se menee tyttärentyttärelle. Ei siis tarvinnut yhtään myssyä purkaa alkutekijöihinsä.
PoistaTosi ihana ja tupsu on loistava:-)
VastaaPoistaKiitos Kanneli! Tupsu on kyllä iso ja mietinkin ensin tuliko liian muhkea, mutta saaja oli tyytyväinen. Eikä se edes näyttänyt aikuisen päässä liian isolta.
PoistaKaunis pipo ja ihana tupsu =))
VastaaPoistaKiitos Rantapuikko! Taidan neuloa samalla mallilla vielä neljännenkin myssyn. Testailin jo paria käsinpestävää alpakka-villalankaa laittamalla ne koneeseen villaohjelmalle, että miten langan käy.
PoistaParasta on kun saa kuulla että joku minkä on itse tehnyt ja antanut lahjaksi päätyy käyttöön ja on mieluinen <3
VastaaPoistaNiin, ja minusta oli ihanaa että myssyn tilaaja uskalsi kertoa puolen vuoden päästä, että se eka versio ei ole päätynyt käyttöön. Mielellään mie otin projektin uusiksi ja nyt tuli mieluinen. Ja sille palautetulle myssylle löytyy takuulla käyttäjä omasta perheestäni.
Poista