Tyttären lasten sukat ovat nyt valmiit. Tulivat viikonlopuksi mummulaan hoitoon vanhempiensa reissun ajaksi, joten mie sain sukat tehdyksi oikein mallien mukaan nyt kerrankin. Ja kuvankin sain otetuksi oikeissa jaloissa.
Janne-langasta neuloin nämä ja menekki punaisiin 74g, vihreisiin 65g ja sinisiin 55g. Puikot 3,25 koivuiset.
Harmaa lanka loppuikin nyt ja sehän tietää reissua taas Lankamaailmaan josta tuota Janne saa. Jotenkin olen ihastunut nyt laittamaan harmaata värikkäiden lankojen kaveriksi raitoihin.
Voi, nuo on just parhaita sukkia, perusharmaata raidoitettuna.
VastaaPoistaJa kun luin otsikon, rupes niin hymyilyttään :)
Kiitos Virpi! Juu en tiedä mikä siinä on että aina tähän vuodenaikaan palaan harmaaseen ja noihin ihaniin perusväreihin. Minulla selvästikin värien käyttö seuraa vuodenaikojen vaihtelua.
PoistaIhania raitasukkia, jotenkin etenkin nuo punaraidalliset olivat omaan silmääni ihanat :)
VastaaPoistaKiitos Kaye! minustakin nuo puna-harmaat on ihanat. Jotenkin jouluiset.
Poista