Pirteät sukat ja kiva pipo tuolla alenpana =))Mukavaa sunnuntain jatkoa !!!
Kiitos Rantapuikko. Sunnuntai meni kahden lapsenlapsen synttäreillä.
Ihanat raitasukat ja niin lämpöiset jalassa. Olet kyllä nopea neuloja:-)
Kiitos Kanneli. Raita on niin ihanaa neuloa. Ja en se mie oo nopia, mutta näkisitpä teinini, kin hän neuloo.:):)
Tosi iloset raitasukat.
Kiitos kosotäti! Eikös nää vähän piristä tätä ankean harmaata syksyä. Kun ei sitä luntakaan näytä tulevan.
Voi että, pitäisi tässä itekin vielä jokusen parin sukkia jostakin taikoa ennen joulua... Saas nähdä vaan kuinka käy...
Niinpä! Se tuo aika vaan tuppaa menemään ihan liian nopeasti. Mistä taikoisi lisää neulonta-aikaa?
Pirteät sukat ja kiva pipo tuolla alenpana =))
VastaaPoistaMukavaa sunnuntain jatkoa !!!
Kiitos Rantapuikko. Sunnuntai meni kahden lapsenlapsen synttäreillä.
PoistaIhanat raitasukat ja niin lämpöiset jalassa. Olet kyllä nopea neuloja:-)
VastaaPoistaKiitos Kanneli. Raita on niin ihanaa neuloa. Ja en se mie oo nopia, mutta näkisitpä teinini, kin hän neuloo.:):)
PoistaTosi iloset raitasukat.
VastaaPoistaKiitos kosotäti! Eikös nää vähän piristä tätä ankean harmaata syksyä. Kun ei sitä luntakaan näytä tulevan.
PoistaVoi että, pitäisi tässä itekin vielä jokusen parin sukkia jostakin taikoa ennen joulua... Saas nähdä vaan kuinka käy...
VastaaPoistaNiinpä! Se tuo aika vaan tuppaa menemään ihan liian nopeasti. Mistä taikoisi lisää neulonta-aikaa?
Poista