sunnuntai 23. marraskuuta 2014

PIENIÄ SUKKIA EDELLEENKIN



Tyttären tytär 3v. sai nämä. Janne-lankaa 66g ja hiilikuituiset 3,25 puikot. Tuli napakat ja toivottavasti kestävät sukat.

8 kommenttia:

  1. Pirteät sukat ja kiva pipo tuolla alenpana =))
    Mukavaa sunnuntain jatkoa !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rantapuikko. Sunnuntai meni kahden lapsenlapsen synttäreillä.

      Poista
  2. Ihanat raitasukat ja niin lämpöiset jalassa. Olet kyllä nopea neuloja:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kanneli. Raita on niin ihanaa neuloa. Ja en se mie oo nopia, mutta näkisitpä teinini, kin hän neuloo.:):)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos kosotäti! Eikös nää vähän piristä tätä ankean harmaata syksyä. Kun ei sitä luntakaan näytä tulevan.

      Poista
  4. Voi että, pitäisi tässä itekin vielä jokusen parin sukkia jostakin taikoa ennen joulua... Saas nähdä vaan kuinka käy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Se tuo aika vaan tuppaa menemään ihan liian nopeasti. Mistä taikoisi lisää neulonta-aikaa?

      Poista