sunnuntai 16. marraskuuta 2014

ISOSISKON RAITASUKAT


Isosisko sai toisetkin sukat. Näissäkin Jannea, kerien loppuja yritin tuhota. Jännä juttu miten sama väri eri värierien välillä on ihan erilaista neuloa. Ei ainoastaan vaihtele värisävy, mutta myös usein langan paksuudessa on eroja. Harmaatakin oli kolmea eri paksuutta ja tuossa vihreässä Jannessa myös kahta paksuutta. 

Pikkusiskokin valitsi jo omiin toisiin sukkiinsa värit mummin pohjattomasta lankavarastosta. Sen jälkeen laitankin puikoille lapaset näille kolmelle villikolle.
  
Niin 78g meni näihin ja puikot 3,25 koivuiset.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos kosotäti. Jotenkin tuota väriä kaipaa niin tähän pimeyteen.

      Poista
  2. Ihanan pirteät sukat ja niin myös tuolla alenpana =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rantapuikko! Laitoin ko kolmannetkin raitaiset alulle.

      Poista
  3. Pirteät sukat,sopii hyvin tähän harmaaseen syksyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marsa! Sanopa muuta. Jospa piristäisivät pientenkin päivää.

      Poista
  4. Sukkaa pukkaa ihania raitasukkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kirsikka! Näihin on niin helppoa upottaa kaikki jämäkerätkin.

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos! Väriä nyt kaipaa syksyn harmauteen.

      Poista