Isosisko sai toisetkin sukat. Näissäkin Jannea, kerien loppuja yritin tuhota. Jännä juttu miten sama väri eri värierien välillä on ihan erilaista neuloa. Ei ainoastaan vaihtele värisävy, mutta myös usein langan paksuudessa on eroja. Harmaatakin oli kolmea eri paksuutta ja tuossa vihreässä Jannessa myös kahta paksuutta.
Pikkusiskokin valitsi jo omiin toisiin sukkiinsa värit mummin pohjattomasta lankavarastosta. Sen jälkeen laitankin puikoille lapaset näille kolmelle villikolle.
Niin 78g meni näihin ja puikot 3,25 koivuiset.
Niin 78g meni näihin ja puikot 3,25 koivuiset.
Ihanan värikkäät raidat.
VastaaPoistaKiitos kosotäti. Jotenkin tuota väriä kaipaa niin tähän pimeyteen.
PoistaIhanan pirteät sukat ja niin myös tuolla alenpana =))
VastaaPoistaKiitos Rantapuikko! Laitoin ko kolmannetkin raitaiset alulle.
PoistaPirteät sukat,sopii hyvin tähän harmaaseen syksyyn.
VastaaPoistaKiitos Marsa! Sanopa muuta. Jospa piristäisivät pientenkin päivää.
PoistaSukkaa pukkaa ihania raitasukkia.
VastaaPoistaKiitos Kirsikka! Näihin on niin helppoa upottaa kaikki jämäkerätkin.
PoistaNyt on värejä :)
VastaaPoistaKiitos! Väriä nyt kaipaa syksyn harmauteen.
Poista