tiistai 19. elokuuta 2014

SINISTÄ SIKSAKKIA


Tämän siksak myssyn neuloin myös loman aikana tyttären "isolle" pienelle pojulle. Eipä sitä tässäkään ole liikaa kasvunvaraa, mutta tehdään sitten uusi kun jää pieneksi. 

Ja toisaalta tällaista puuvillaista kesämyssyähän ei enää pitkään voi pitää, kun syyskylmät tulevat. Sitten on jo villaisen aika. Lanka on Katian Cotton Stretchiä, menekistä ei tietoa, kun ei ollut mökillä vaakaa mukana, mutta luulisin jotain 30g ehkä.

6 kommenttia:

  1. Kaunis myssy ja suloinen pikkumies!
    Hienot olivat myös edellisen postauksen
    mettähousut. Meilläkin asuu yksi metsämies,
    jolla sorsankuvia silmissä :-)

    Löysin tänne sun inspiraatio-/ käsityöblogiisi
    ihan äskettäin. Täältähän löytyy vaikka mitä
    kivoja juttuja, tulin ja jäin.

    Tervetuloa vastavierailulle blogiini, jossa seikkaillaan
    mm. Turun saaristossa ja sisustetaan puutaloa ja
    möksää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Teija!
      Ja tervetuloa blogini lukijaksi. Minulla vain näitä ihan tavallisia arkisia juttuja täällä.

      Poista