Tämän siksak myssyn neuloin myös loman aikana tyttären "isolle" pienelle pojulle. Eipä sitä tässäkään ole liikaa kasvunvaraa, mutta tehdään sitten uusi kun jää pieneksi.
Ja toisaalta tällaista puuvillaista kesämyssyähän ei enää pitkään voi pitää, kun syyskylmät tulevat. Sitten on jo villaisen aika. Lanka on Katian Cotton Stretchiä, menekistä ei tietoa, kun ei ollut mökillä vaakaa mukana, mutta luulisin jotain 30g ehkä.
Ihana pikkumies.
VastaaPoistaKiitos!
PoistaIhana myssy ja vaavi <3
VastaaPoistaKiitos!
PoistaKaunis myssy ja suloinen pikkumies!
VastaaPoistaHienot olivat myös edellisen postauksen
mettähousut. Meilläkin asuu yksi metsämies,
jolla sorsankuvia silmissä :-)
Löysin tänne sun inspiraatio-/ käsityöblogiisi
ihan äskettäin. Täältähän löytyy vaikka mitä
kivoja juttuja, tulin ja jäin.
Tervetuloa vastavierailulle blogiini, jossa seikkaillaan
mm. Turun saaristossa ja sisustetaan puutaloa ja
möksää.
Kiitos Teija!
PoistaJa tervetuloa blogini lukijaksi. Minulla vain näitä ihan tavallisia arkisia juttuja täällä.