Sisarukset 6v ja 10v saivat äitinsä ompelemat uudet yöasut. Kankaat Eurokankaasta, paita trikoota ja housut puuvillakangasta.
Mie muuten etsin viime joulun aikaan kaupasta teineille juuri tällaisia shortsi-toppi-juttuja yöasuiksi. Ei muuten löytynyt mistään, ei edes oikeasta, pienestä naisten alusasuja myyvästä putiikistakaan lähikaupungissa. Niitä painetuilla kuvioilla, aku-ankkaa, prinsessaa, pääkalloja jne etukappaleessa, olevia ois kyllä ollut, mutta en halunnut niitä.
Nyt laitoin tyttärelle tilaukseen tällaiset, niin saan omille teineillekin kivat yöasut. Jännää nähdä, millaiset hän keksiikään ommella.
Nämä oli ainakin olleet mieluiset, kun isompi oli heti kysynyt et voisiko hän paidan laittaa kouluun.:):)

Tässäkin asussa tosi kivat sävyt. Niin kaunis tuo ohut pitsi noissa käänteissä. Vai mitä nauhaa se on ?
VastaaPoistaPitsi on organzapitsiä, jossa on kuminauha reunassa. Helppo oli ommella ja venyttää kaitaleen kanssa samaan saumaan. Ja organza oli jo valmiiksi tuolleen rypyllä. Niin asettui kauniisti kaareville reunoille. -R
VastaaPoista