torstai 27. maaliskuuta 2014

PIKKUVELJEN VIHREÄ YÖASU


Pikkuvelikin sai oman yöasunsa. Paita on tässäkin trikooneulosta, puuvilla-elastaania. Housut puuvillakangasta.
Tällaiset keveät yöasut ovat aivan mainioita, kun nykyisin kodit ovat niin lämpimiä, ettei niitä entivanhasia paksuja pyjamia ja flanelliyöpaitoja taida kukaan enää käyttää. Kummallista vaan, ettei näitä löydy kaupan valmisvaatteista. Luulisi menekkiä olevan.

2 kommenttia:

  1. Voi kun kivannäköinen yöasu. Se on juuri näin, että lapset eivät tykkää pitää kuumia asuja yöllä. Sen verran lämmintä on. Meidänkin ekaluokkalainen toivoi niin toppeja käyttöönsä, että ajattelin tekaista tuollaisia hihattomia hänelle. Näppäria pitkähihaisen paidankin alla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttären lapset kuulemma niin tykkäävät näistä asuista.

      Poista