perjantai 1. maaliskuuta 2013

VAUVATULIAISIA


Tytär pyysi ystäväperheen pienokaiselle vauvatuliaisiksi jotain neulottua ja niinpä tikutin hänelle nämä.  Dropsin Merino Extra Finea meni tasan  100g. Tumpuista tuli ehkä reilun kokoiset ja sukat mahtunevat vain tämän kevään jalkaan, mut en alkanut purkamaan, vaan laitoin terkkuja et neulotaan sit uudet sukat, kun nuo ei enää mahdu.
Mitäpä näistä, ihanaa neulottavaa lankaa edelleenkin ja pesuissa säilyy hyvänä.
Nyt neulon niitä luonnonvalkoisia "makiaissukkia". Ja tyttärelle saan neuloa uudet pinkit versiot, kun nuo edelliset olivat teristä liian pitkät. Tyttärilleenkin tilasi samanlaiset. Siinäpä haaste saada 2 ja 3 vuotiaaseen jalkaan nätit seiskaveikasta.

4 kommenttia:

  1. Ihastuttava setti pienokaiselle.. todella somia:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Toivottavasti saajakin tykkää:)

    VastaaPoista
  3. Kauniita sukkia ja lapasia olet tehnyt kurkistelin blogiisi . Hyvää viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kurkistelustasi Kirsikka.

      Poista