Tyttären pusero langasta joka on marinoitunut lootassani vuodesta 2008 saakka. Ale-korista ostin silloin ja nyt tytär huomasi et tästä hän neuloo itselleen puseron. Lanka on Sandnesin Mandarin Fiestaa, jota ei ole enää saatavana. Olin ostanut yhdeksän kerää ja justiin riitti. Pääntielle laittoi i-cord reunuksen ja siihen piti ostaa Hjertegarnin Romaa. Molemmat puuvilla-akryylia, puolet ja puolet.
Tämä on hyvä lanka silleen kun ei kutita ja voi pitää paljaalla iholla. Kestää pesuakin ihan hyvin ja aina pehmenee kun laittaa huuhteluainetta viimeiseen huuhteluun. Harmi kun tääkin lanka on siirtynyt jo muistojen joukkoon.
Ihana!!
VastaaPoistaNiin tyttärenkin mielestä. Ja isosiskot kateellisia kun pikkusisko osaa neuloa.
PoistaIhkuihana pusero ja niin kauniin mallinen:)
VastaaPoistaTytär oli kyllä ikionnellinen kun onnistui heti kerralla, eikä tarvinnut purkaa kertaakaan. Mallihan on hänen omasta nupistaan lähtöisin.
Poistanätti pusero. Tuo icordi pääntiessä on minulle uusi juttu.
VastaaPoistaJuu uusi se oli minullekin värkätä se suoraan neuleeseen. Olen aiemmin tehnyt nauhaa kahdella puikolla, mut tytär halusi tällaisen.
PoistaOmpa kyllä todella hyvin onnistunut ja kaunis pusero! :)
VastaaPoistaSamaa mieltä on äitikin, tytär onnistui todella hyvin. Ja kun ei minkäänlaista malliakaan ollut puseroon.
Poista