Nääkin on aika keväiset. Lankaa meni 169g ja ovat juurikin omaan jalkaani sopivat, kokoa 37. Turkoosia tikutin 104g, karamellia 53g ja t.liilaa 12g.
Seuraavaksi aloitin luonnonvalkoista ja harmaata karamellin seuraksi. Niistä näyttäis tulevan vähän säyseämmän väriset.
Niin ja puikoilla on myös vauvan norjalainen myssy raitaversiona ja siihen sopivat tumput ja sukat. Vielä kesken, mutta kuvaa sitten valmiista.
Nyt jaksaa taas neuloa, kun flunssa on ohi ja pääsee ulos lenkille.
Voi miten ihanat on nämäkin! Sulla taitaa olla tuota karamellia monta kerää, kun saat näin paljon sukkia aikaan! :)
VastaaPoistaNo yhdestä kerästä tulee aina kaksiin sukkiin varret. Ostin muistaakseni viisi kerää ja vielä on kaksi ihan korkkaamatta. Ja ostan varmaan vielä lisääkin, tuossa on mielestäni sävyt niin kohdallaan.
PoistaKauniit on nämäkin vaikka ne pinkin sävyiset ovatkin eniten mieleeni. :)
VastaaPoistaPinkit on kyllä kauniit ja ehkä eniten "värikkäät". Saan vielä ainakin yhdet pinkit, kun löysin vanhaa pinkkiä lankaa yhden kerän.
PoistaHuokailen täällä ihastuksesta! Miten sä olet nämä raidoittanut? Onko sulla siis kahta vai kolmea väriä? Kuinka monta kerrosta teet aina yhdellä värillä?
VastaaPoistaKeväiset ja muutenkin niin ihanat ja siististi tehdyt.
VastaaPoistaKyllä sun nyt kelpaa, kun tuollaiset ihanuudet jalkaasi laitat :)
Kiva kun tauti on jo voitettu ♥
Ajattelin nuo turkoosit ottaa itselleni ja tyttäret saa sit nuo muut. Varmaan jää lahjalaatikkoonkin jotkut.
PoistaKyllä mää sairastaessakin vähän neuloin, aina silloin kun kuume laski Ibusalin ansiosta.
Turkoosi on kyllä yksi tämän kevään hittiväreistä! Minä ainakin tykkään.
VastaaPoistaTuo turkoosi onkin kyllä kaunis. Uudempi sävy oli nyt paljon tummempi, ehkä enemmän siniseen päin. Aion kyl siitäkin sukat väsätä. Katsotaan mimmoset tulee. Ja ainahan voi purkaa jos ei värit natsaa.
PoistaIhania karkkisukkia!
VastaaPoistaKiitos. Kyllähän karkki on monelle mieluista. Ja kiitos kun liityit lukijaksikin blogiini.
PoistaIhania sukkia <3
VastaaPoistaTulin heittämään sinulle tämän haasteen, toivottavasti otat vastaan :)
Kiitos Minna haasteesta. On kyl niin kiireitä elämässäni et katsotaan missä välissä ehdin vastailemaan.
PoistaTodella upeat ja ihanan väriset sukat:)
VastaaPoistaKyllä kauniista karkkilangasta saa kauniita sukkia. Mie oon ostanu aikaisemmin jo noita muita värejä ja nyt niitä on hyvä hyödyntää.
PoistaOn ne niin keväisiä nämä sun pitkävartiset sukat.
VastaaPoistaLuulin jo et nyt valmiina olevat luonnonvalkoiset viritykset ovat ne vihonviimeiset mut ei. Vielä yhdet oikein pinkit tyttären jalkaan kokoa 36 ja hänen tyttärilleen kokoa jotain 23-26.
PoistaSitten alan tekemään sytomyssyjä lisää.
Tosi ihania karkkisukkia ja monet.
VastaaPoistaSelailin blogiasi ja tykkäsin. Jään tänne kyläilemään pysyvämminkin :)
Kiitos! Kivaa kun tykkäsit blogistani. Ja tervetuloa lukijaksikin. Kyläilehän uudestaankin.
Poista