Norwegian Sweet Baby Cap retro-vauvalle. Lanka Cascade Superwash Sport ja menekki 35g.
Todella ihana pehmoinen ja kutittamaton lanka.
Sukat ovat vähän reilut, mutta jospa mahtuisivat nyt pitempään kun entiset menivät vain kuukauden. Näihin meni lankaa 32g.
Tumputkin tein. Ilman peukaloita näin pienelle. Näihin upposi vain 24g.
Seuraavaksi puikoilla on takana pilkottava neuletakki tälle samalle vauvelille. Käväisin viikolla Lankamaailmassa ja ostin nyt 50senttisiä pyöröjä ja tietysti lankaa. Vaihdoin villaiset nyt välillä puuvilla-akryyliin ja niistä kehittelen kesäneuleita lastenlapsille. Tuo neuletakin lanka on juurikin sitä.
Voi miten söpöt vauvaneuleet olet taas tehnyt! :)
VastaaPoistaNäitähän on ihan pakko neuloa kun vauvat kasvaa koko ajan:):)
PoistaAivan ihana setti pikkuiselle:)
VastaaPoistaTykkään neuloa välillä näin pieniäkin juttuja.
PoistaVoi miten suloisia asusteita vauvalle. Oranssi on niin pirteä väri :)
VastaaPoistaKuule, nyt on pakko tunnustaa. Jo kaksi viikkoa on niska, hartia ja oikea käsi olleet kamalan kipeät. Mutta kun se koukku vaan sopii käteen !!!
Eikös olekin oranssi oikein sopiva vauvallekin?
PoistaIhana setti pikkuiselle ja tuo värikin on vaan niin ihanan pirteä =))
VastaaPoistaVillaiset alkavat kyl kohta olla liikaa, mut vielä on täällä korvessa lunta ja pakkasta. Nytkin -25. Tuosta langasta neulon vielä villahousut tai leggarit ensi talveksi.
Poista