lauantai 9. maaliskuuta 2013

ORANSSIA PUIKOILTANI


Norwegian Sweet Baby Cap retro-vauvalle. Lanka Cascade Superwash Sport ja  menekki 35g. 
Todella ihana pehmoinen ja kutittamaton lanka. 


Sukat ovat vähän reilut, mutta jospa mahtuisivat nyt pitempään kun entiset menivät vain kuukauden.  Näihin meni lankaa 32g.


Tumputkin tein. Ilman peukaloita näin pienelle. Näihin upposi vain 24g.
Seuraavaksi puikoilla on takana pilkottava neuletakki tälle samalle vauvelille.  Käväisin viikolla Lankamaailmassa ja ostin nyt 50senttisiä pyöröjä ja tietysti lankaa. Vaihdoin villaiset nyt välillä puuvilla-akryyliin ja niistä kehittelen kesäneuleita lastenlapsille.  Tuo neuletakin lanka on juurikin sitä.


8 kommenttia:

  1. Voi miten söpöt vauvaneuleet olet taas tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitähän on ihan pakko neuloa kun vauvat kasvaa koko ajan:):)

      Poista
  2. Voi miten suloisia asusteita vauvalle. Oranssi on niin pirteä väri :)

    Kuule, nyt on pakko tunnustaa. Jo kaksi viikkoa on niska, hartia ja oikea käsi olleet kamalan kipeät. Mutta kun se koukku vaan sopii käteen !!!

    VastaaPoista
  3. Ihana setti pikkuiselle ja tuo värikin on vaan niin ihanan pirteä =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Villaiset alkavat kyl kohta olla liikaa, mut vielä on täällä korvessa lunta ja pakkasta. Nytkin -25. Tuosta langasta neulon vielä villahousut tai leggarit ensi talveksi.

      Poista