keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

SUOMI-PIPO SYTOMYSSYKSI


Sainpas yhden sytomyssynkin neulotuksi.  Katian Monaco lankaa meni tasan 70g, puikot 2,5 ja 3 koivuiset. 
Näitä yritän nyt kevään aikana aina tikuttaa, kun tuo sukkien kutominen jää taas odottamaan syystuulia. Ja onhan ilmojen lämmetessä kivempi ottaa puikoille puuvillaa kuin villaa, sillä mie ainakin odotan nyt oikein lämpöistä ja aurinkoista kesää ja vähemmän sateistakin kuin edellinen kesä oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti