Näistä kuvista ette nyt eroon pääse. Varmaan joku jo ajattelee et aina vain noita samoja sukkia, mut kyllä nää loppuu sitten kun kaikki mieleiseni väriyhdistelmät on kokeiltu ja langat loppuu. Siis oikeat värit on käytetty kaikki.(Näkisipä senkin päivän).
Lankaa tikutin 168g ja vaikka näissä on silmukoita yksi enemmän joka puikolla, niin siltikin painaa saman verran kuin nuo edellisetkin. Näppituntumalla luonnonvalkoinen oli ohuempaa ja notkeampaa kuin esim. turkoosi ja vihreä. Siis tää vaalea on jotain vanhaa 7-veikkaa, liekö ihan kymmenen vuoden takaa, mut ihanaa oli neuloa, paljon parempaa kuin nykyinen versio. Mihin ne kaikki hyvälaatuiset langat katoaa?
Nyt työn alla Cascade Superwash Sportista oranssia vauvalle. Norwegian Sweet Baby Cap jo valmiina ja puikoilla tumput ja sukat. Noin puoli vuotiaalle kenties. Tytär tykkää retroväreistä ja kun mummikin haluaa väriä elämään, siis lankojen muodossa, niin mikäs tässä on neuloessa. Mielessä jo muhii puserokin puuvilla-akryylista, ehkä Tildasta oranssi-vihreä-keltainen-linjaa samalle pojulle. Siis raitaa.
Ovat kyllä niiiin ihkuihania:)
VastaaPoistaKiitos. Onhan nää vähän säyseämmät kuin edelliset karkit.
PoistaIhanat nämäkin! :)
VastaaPoistaKiitos. Jospa nääkin jollekin kelpaisi.
PoistaNämä sukat ovat ihania. niien kaikkien väriyhdistelmät ovat kauniita =))
VastaaPoistaKiitos kommentista. Onhan ne kaikki tavallaan kauniita. Kerrankin Novitalta tuli ihana pätkävärjätty lanka.
PoistaOotan jo kovasti lakkia ja villatakkia. Alkaa entinen villatakki oleen kohta helma kainalossa kun poika kasvaa niin kovaa vauhtia! -EM-
VastaaPoistaJuu hainkin tänään lankamaailmasta vähän keveämpää ja kesäisempää lankaa. Oikein niitä sun värejä.
PoistaKauniit! Jonain päivänä minäkin uskallan tekemään pitkiä sukkia....niiiiiin kauniita ne on!
VastaaPoistaEkat nääkin on minulle. En ole aiemmin näin pitkävartisia tehnyt, kun ei ole ollut tarvetta. Nyt on kun on tää leggarimuoti. Mielestäni onnistuin hyvin ja pohjekavennuksetkin menivät kohdilleen.
PoistaLöysin tänne vastikään ja ehdottomasti jään lukijaksi! Sulla on tosi kivoja juttuja täällä! :) Tykkään ihan hulluna näistä kaikista raitasukista!!! :) Tervetuloa myös vilkaisemaan omaa neuleblogiani osoitteessa http://suppiksen.blogspot.fi
VastaaPoistaVoi kiitos Suppis. Ja tosi mukavaa kun liityit lukijaksikin. Minusta on vaan niin kivaa kutoa näitä raitasukkia. Vaikka kesäkin jo kolkuttelee kohta ovella, mut onhan sit syksyllä antaa tyttärille jalanlämmikettä.
Poistanämä ja ne muut raitasukat ovat todella kauniit!! tosi hieno väriyhdistelmiä
VastaaPoistaItsekin tykkään tuosta Novitan langasta. Sitä on niin helppo yhdistää moniin muihin väreihin.
Poista