keskiviikko 29. elokuuta 2012
VIHREÄT VILLASUKAT
Ostin yhden kerän vihreäraitaista uutta 7-veikkaa, hinta oli kyllä melkoinen 7,80 kerä, ja tikkusin kahdet sukat. Raitainen riitti juuri kaksiin sukkiin, kun terät neuloin yksivärisellä taas.
Isommat on kokoa 47-47 ja pienemmät 41-42. Lankaa näihin meni 150g ja 145g.
Olen ilmeisesti kehittynyt sukan neulomisnopeudessa, kun nyt tein päivässä aina yhden sukan. Ja tein toki muutakin päivän aikana. Laitoin esim. työmiehille kaksi ruokaa, välipalan ja iltapalan ja hoidin lehmät sekä ehdin leipoa pari piirakkaakin kahvileiväksi. Perunoiden kypsymistä odotellessa ehtii hyvin neuloa muutaman sentin.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kauniit sukat joissa on ihanat sävyt:-)
VastaaPoistaKiitos! Miekii tykästyin tuohon vihreään.
PoistaKauniit sukat kauniisti kuvattuna.
VastaaPoistaOlet sinä ahkera ollut.
On niin helppoa tuo valmiiksi raidoitettu lanka neuloa. Pian saa näyttävää aikaan. Ja teini otti kuvat, ois voinu kyllä sukkia vähän oikoa, mut näkeehän noista et on sukat ja minkä väriset.
PoistaKauniit raitasukat olet tehnyt. Isoja kokoja myös meidän miesväki tarvitsee...
VastaaPoistaKiitos sinulle kun osallistuit kurinhaasteeseeni ja onnea arvontaan.
Ihan sillä kun on uusi blogi niin laitoin todella pitkän osallistumisajan...katotaan sitten tuonnenpana jos haasteta laitan tiheämpään tahtiin.
Hyvää loppukesää sinulle.
Juu ihan sillä päätin osallistua kun en ehtinyt edelliseen, missä oli uusi aiheena. Mulla ois ollu kaksoslehmävasikat just syntyneinä, jotka ois menny "ihan uudesta", mut hokasin päivää liian myöhään. Mut täytyy nyt seurailla blogiasi, jos aihe nappaa niin osallistun.
PoistaIhastuin juuri tuohon uuteen vihreään 7 veikka raidalliseen sävyyn ihan mahdottomasti ja ostin myös kerän sitä jo, odottelemaan kohta alkavaa sukkasatoa. Nätit sukat sulla valmiina!
VastaaPoistaEikös olekin kaunista vihreää? Miten maltat odottaa lauantaihin asti?
PoistaTäältähän löytyi ahkera neuloja! Upeita sukkia olet neulonut.
VastaaPoistaKiitos Siskohanne! Ja kivaa kun liityit lukijaksenikin.
PoistaKomeita sukkia kylmään syksyyn ja talveen !
VastaaPoistaOn niin helppoa saada "komeaa sukkaa" noista valmiiksi raidoitetuista ja eihän ne saappaista näy vaik ois vähemmänkin komeaa. Pakko se on nyt uskoa et villasukan aika on.
PoistaMonenlaista oot saanu puikoilta puotettua. Kivoja värejä uusissa 7veikoissa näkyy tällä kertaa olevan. No onhan tuola kaapissa niitä vanhoja vielä vaikka kuinka mahoton. Mulla blogi aivan jäissä ja neulominenkin...
VastaaPoistaMieki tykkään nyt noista uusista 7-veikoista. Olen yrittänyt välillä vanhoja varastoja kuluttaa pois.
PoistaIhanat raitasukat =D Nyt pian sukkia tarvitaankin...
VastaaPoistaTäälläkin on ihan villasukkakeli ja nuorisokin jo etsi niitä jalkoihinsa opiskelemaan lähtiessään. Kun ei tiedä milloin lumen nakkaa. :):):)
PoistaSulla on siellä sukkatehdas pystyssä. Toinen toistaa komeempia sukkia valmistuu.
VastaaPoistaJuu on sukkatehdasta ja vauvanvaatetehdasta ja ponchotehdasta ja puserotehdasta ja lapastehdasta ja ties mitä. Sais vain tunteja lisää päiviin.:):)
PoistaKiitos sukkakommentistasi. - Kauniit vihreän sävyt (ja muutkin värit) noissa Sinun sukissasi.
VastaaPoistaNythän minä löysin tämän :)
VastaaPoistaOlet kyllä tosi nopea neulomaan ja hyvän näköistä jälkeä syntyy.
Ihailin noita elukoitten kuvia, ompa sinulla noita "lemmikkejä" monen laisia.
Mukavan värisiä sukkia ja melkoinen sukka neulomo on Sinulla ollut.
VastaaPoista