keskiviikko 1. elokuuta 2012
AALLOKKO PAATTIA KEINUTTAA, TAHDOTKO KANSSANI SOUTAMAAN...
Välillä järvi on kuin perunapeltoa.
Välillä on oikein mukava soutelukeli.
Tyttären poika 8v. meloo ihan ikiomalla ja vielä itsetekemällään paatilla. Rahat hän tienasi paattiinsa kotitöitä tekemällä. Äitinsä kertoi, et keväällä oli ensimmäinen kysymys koulun jälkeen, onko mitään tekemistä mistä sais rahaa. Ja ei mistään isoista rahoista ollut kyse, vaan euroa ja viitäkymmentä senttiä sai palkaksi kun tyhjensi tiski- ja pyykkikonetta ja imuroi olkkaria ja keittiötä. Parin kuukauden tienesteillä poika sit osti enoltaan venevaneria kahdellakympillä. Isänsä lupasi hankkia muun värkin. Isää ei sitten kovin paljon tarvittu apuna veneen kasaamisessa. Ja hyvin sujuu melonta rantavesissä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti