tiistai 21. elokuuta 2012

TALITINTTIÄ, HARMAATA JA SINISTÄ



































      Nämä ei kyllä esittelyjä kaipaa eikä paljon selityksiä. Miesten sukkia uudesta 7-veikka Talitintistä ja vanhoista yksivärisistä langoista. Sinisiin laitoin varteen vähän mustaa ja niihin upposi lankaa 140g ja harmaisiin 130g. Minusta tulee jotenkin paremman näköiset, kun terät neuloo sopivan värisellä yksivärisellä.

6 kommenttia:

  1. Hei, nämähän ovat jo kypsyneet! Kauniit sukat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Välillä pitää olla jotain aivotonta neulottavaakin, että saa aatella muutakin kuin neulomista:):)

      Poista
  2. Nämä on niitä parhaita perussukkia. Kauniit siniset molemmat.
    Ahkerana olet ollut.
    Kiva vihreä pusero ja vauvan setti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tää sadekesä aiheutti sen, että neulomisen parissa on tullut aherretuksi useampi tovi. Onneksi sain tänne muutakin kuin sukkia.

      Poista
  3. Kivan väriset sukat.
    Onko 7-veikkaankin tullut nuita raitalankoja.En ole ollenkaan ajan tasalla nyt kun kielsivät neulomisen joksikin aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 7-veikkaan on tullut taas uusia raitalankoja.Vaikka en Novitan muista langoista neulo ikinä, niin Nallea ja Veljestä kuluu sukkiin melkoiset määrät. Ne kun on ainoita, mitkä kestää maalaistalon isännän saappaissa.

      Poista