Nämä ei kyllä esittelyjä kaipaa eikä paljon selityksiä. Miesten sukkia uudesta 7-veikka Talitintistä ja vanhoista yksivärisistä langoista. Sinisiin laitoin varteen vähän mustaa ja niihin upposi lankaa 140g ja harmaisiin 130g. Minusta tulee jotenkin paremman näköiset, kun terät neuloo sopivan värisellä yksivärisellä.
Hei, nämähän ovat jo kypsyneet! Kauniit sukat...
VastaaPoistaKiitos. Välillä pitää olla jotain aivotonta neulottavaakin, että saa aatella muutakin kuin neulomista:):)
PoistaNämä on niitä parhaita perussukkia. Kauniit siniset molemmat.
VastaaPoistaAhkerana olet ollut.
Kiva vihreä pusero ja vauvan setti.
Juu tää sadekesä aiheutti sen, että neulomisen parissa on tullut aherretuksi useampi tovi. Onneksi sain tänne muutakin kuin sukkia.
PoistaKivan väriset sukat.
VastaaPoistaOnko 7-veikkaankin tullut nuita raitalankoja.En ole ollenkaan ajan tasalla nyt kun kielsivät neulomisen joksikin aikaa.
7-veikkaan on tullut taas uusia raitalankoja.Vaikka en Novitan muista langoista neulo ikinä, niin Nallea ja Veljestä kuluu sukkiin melkoiset määrät. Ne kun on ainoita, mitkä kestää maalaistalon isännän saappaissa.
Poista