keskiviikko 1. elokuuta 2012

RAIKASTA RAITAA



         Tässä raitaa pienelle pojalle. Lankana Dropsin Baby Merino, jota kului 98g. Puikot kolmoset koivuiset ja resorissa 2,5. Ihanaa neulottavaa tämä lanka ja on testattu lastenlasten käytössä, et hyvin kestää pitoa ja pesua. Onhan lanka konepestävää merinovillaa. Eipä sitä lapsille kannata kyl muusta neuloakaan kuin konepesun kestävästä langasta.

12 kommenttia:

  1. Voi miten kauniit ja raikkat värit !
    Todella oikea "piristysruiske "
    :)

    Kiva kun et loukkantunut, kun kerroin siitä sananvahvistuksesta :D

    Meidän kaikkien pitää auttaa ja neuvoa toisiamme. En minäkään olisi mitään saanut aikaiseksi ilman apua :))

    VastaaPoista
  2. Juu en todellakaan loukkaannu. Kyllähän sitä ottaa mielellään neuvoja vastaan, kun ei itte älyä paljon mitään tietokoneen päälle. Vuodatuksessa joskus kysyin jotain juttua, niin ei kukaan vaivautunut vastaamaan. Ihmettelin sitä. Jospa tää alkaa täällä sujua tää kuvien laitto ja sais blogistakin semmoisen oman näköisensä.

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis ja pirteän värinen nuttu:-)
    Ps. Minulla onneksi oli tallessa kaikki kuvat... ja olen pikkuhiljaa niitä lisännyt bloggeriin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuta. Kyllä niin tykkään noista väreistä.

      Poista
  4. Onpas onnistuneet värit pojan takissa.
    Täällä me kaikki nykyisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä sitä nyt taitaa olla aikas moni ja eiköhän tänne kotiudu ja opi kuviakin laittamaan. Kiitos takkikehuista, tykkään itsekin.

      Poista
  5. On ihana villaneule - olisin tullut lukijaksi blogiisi mutta sinulla ei ole sitä gadgetia ! Elokuisin terveisin Ronja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä se nyt on mulla, kun en osaa laittaa gadgetia itse, niin ei voi vielä alkaa lukijaksi. Täytyy kysyä teineiltä jos äitimuoria vähän jeesaisivat taas. Voi, voi kun tää on niin opettelussa kaikki. Kiva kuitenkin kun tulee vinkkejä, mitä tänne pitäisi laittaa.

      Poista
  6. Taas hieno raitatakki. Värit aivan ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää oli jo tuolla vuodatuksen blogissakin. Tosin sain tilauksen samanlaisesta takista, mut en ole sitä vielä aloittanut. Opettelen tätä bloggeria käyttämään, niin laitoin osin vanhoja kuvia. Itsekin tykkään tästä takista ja väreistä.

      Poista
  7. kaunis , niin kaunis.. tykkään hirveesti tuosta värityksestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jansku. Kyllä minustakin raidoitus osui kohdalleen.

      Poista