tiistai 21. elokuuta 2012

TYTTÄREN PUSERO MUSKATISTA

Voi että tätä säätämistä taas. Miten nuo kuvat tuli taas kahteen kertaan. Teinit koulussa. enkä voinut pyytää apua kuvien laittoon, mut kuitenkin tässä yritin laittaa kuvaa tyttäreni puserosta, jota kesähelteillä laiturilla istuskellen neuloin.
Lanka on Dropsin Muskatia ja sain kulutettua sitä 350g. Pusero on tehty siten että tyttäreni levitti ostopuseronsa pöydälle ja pyysi neulomaan samanlaisen, mut napakamman version. No piirsin kaavapaperille mallin ja siitä sitten aloin neulomaan ja tällä kertaa kertaakaan ei tarvinnut purkaa.
Tuli oikein mieluinen ja sopivan kokoinen. Pääntielle neuloin neljällä silmukalla tuollaisen nauhan ja hihansuut vain käännettin nurjalle sentin verran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti