keskiviikko 1. elokuuta 2012

KESÄN VIHREÄÄ NEULOEN





           Tulihan se kesä viimeinkin ja auringonpaiste ja lämpö. Veden äärellä laiturilla istuskellen on ihanaa neuloa. Tässä tulee puseroa tyttärelle Dropsin Muskatista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti