torstai 26. maaliskuuta 2015

SE ON NYT SUKKAPUTKI


"Hansaruusu, Ruiskaunokki ja Samettiruusu", ovat nämä sukat. Tyttärille näistä fuksiat ja siniset ja itselläni ovat oranssit olleet jo tovin aikaa käytössä.
Langanmenekki 170g joka pariin.

9 kommenttia:

  1. Ihania sukkia, niin raikkaissa väreissä =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie tykkään näistä iloisista väreistä.

      Poista
  2. Niin näköjään on sukkaputki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kumma homma minulla, että kun kevät alkaa kynnyksellä kurkistellä niin meikä mummu neuloo sukkia. Ja vielä paksusta langasta.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Varalta näitä neulon, kun se saattaapi juhannusviikolla sataa lunta. Kuten viimme juhannussa. Ja tulee se syksyki taas.

      Poista
  4. Kukkasukkaputki! :) Ihanat värit kaikissa! On jännä, miten aika usein jää joku putkipäälle. Edellistä tehdessä on mielessä seuraava malli ja sormet syyhyävät sen pariin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksyllä jo sanoin että se on takuuvarma kevään merkki kun mie alan sukkia neulomaan. Joka vuosi se menee näin päin tää neulomishomma. Mutta miehän maanviljelijänä elän muutenkin ihan eri tuurilla kuin muut ihimiset. Vaikka sama kai tuo on milloin sitä mitäkin neuloo, pääasia että neuloo.

      Poista
    2. Minulla ei taida olla mitään sisään rakennettua kausineulontatapaa, ympäri vuoden voin tehdä mitä vaan, vaikka kesähelteellä villasukkia. Se kutominenhan se tärkeintä on, ;)

      Poista