keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

KEVÄÄN ÄÄNIÄ


"Kevään ääniä"-sukat. 
Seiskaveikkaa  158g kokoon 36-37. Tyttärelle.

2 kommenttia:

  1. Oi, nämäkin on nätit :) Mulla olis laatikon pohjalla kans tollaset Polkan jämät. Sellasenaan se ei oikein iske, mutta tälleen raidotettuna se näköjään toimii hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei muuta ku kokeileen raitajuttuja. Värejähän löytyy:):)

      Poista