Oi, nämäkin on nätit :) Mulla olis laatikon pohjalla kans tollaset Polkan jämät. Sellasenaan se ei oikein iske, mutta tälleen raidotettuna se näköjään toimii hyvin!
Juu ei muuta ku kokeileen raitajuttuja. Värejähän löytyy:):)
Oi, nämäkin on nätit :) Mulla olis laatikon pohjalla kans tollaset Polkan jämät. Sellasenaan se ei oikein iske, mutta tälleen raidotettuna se näköjään toimii hyvin!
VastaaPoistaJuu ei muuta ku kokeileen raitajuttuja. Värejähän löytyy:):)
Poista