keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

NEITI KESÄHEINÄN UUSI NEULETAKKI



Neiti kesäheinä sai musta-valkoraitaisten villaleggareiden pariksi oranssin takin.  Nuorempi teini neuloi takin Lankamaailmasta ostetusta Ulrikasta 3,75 puikoilla tämän viikossa. Lankaa meni 270g ja neiti kesäheinä on kolme vuotias.  Mieluinen kuuluu olevan tämäkin neule kuten leggaritkin. 

Toisessa etukappaleessa meni yksi palmikonkierto väärinpäin, mutta teini hokasi sen niin myöhään, ettei viitsinyt alkaa purkamaan. No, se ei käyttöä haittaa ja kun lapsi kasvaa ja takki kuluu käytössä, niin sekin virhe siirtyy muistojen joukkoon. 

14 kommenttia:

  1. Mikä ihana hymy onkaan uuden villatakin omistajalla.

    VastaaPoista
  2. Nätti ja lämpimän näköinen villatakki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuli tosiaankin lämmin takki. Toivottavasti ei kutita, kun ei ole merinoa.

      Poista
  3. Ihana, sekä takki, että neiti itse! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mumminkin mielestä molemmat ovat ihania, mutta neiti itse se ykkönen.

      Poista
  4. Ihana, sekä takki, että neiti itse! :)

    VastaaPoista
  5. Kaunis neuletakki ja saajakin näyttää tykkäävän =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kuulemma mieluinen neiti kesäheinälle. Ei malttaisi riisua sisälläkään pois.

      Poista
  6. Kaunis ja lämpimän näköinen, kuumeisena vetäisin noin muhkean takin mielellään ylleni. =)
    Ja tuota palmikonkiertoa en edes huomannut, vasta kun luin ja katsoin kuvaa uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai ne pienet virheet käyttöä haittaa. Ja seuraavaan takkiin voi asian korjata. Virheistähän aina oppii.

      Poista
  7. Kaunis! Myös tuo edellisen postauksen ensimmäinen takki on huippunätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin tuo on hyvin onnistunut. Mutta eipä se teini ihan ensimmäistä takkia neulonut, on niitä jo useita tippunut hänenkin puikoiltaan. Ja kaksi takkia on taas tilauksessa ja yksi pusero.

      Poista
  8. Kauniita neuletakkeja olet tehnyt. Saa olla jotain yksilöllistä ja uniikkia, kuten vaikka palmikonkierto...

    VastaaPoista