lauantai 21. maaliskuuta 2015

POLVISUKAT IHAN ITTELLENI


Nämä sukat valmistuivat eilen. Toissa päivänä aloitin ja kun tyttären vauvelin ristiäisiin leivoin, niin samalla uunia vahtiessani pystyi aina välillä tikuttamaan.

10 kommenttia:

  1. Onpa hienot polvisukat ja raikas väritys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miekii tykkään tästä vaaleammasta turkoosista.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Nää on nyt toiset tällä samalla värityksellä. Aiemmat on tuolla helmikuun 2013 postauksessa.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Jotenkin tuo turkoosi on niin kevään väri.

      Poista
  4. Raikkaat sukat :). Onnittelut suvun nyytistä <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Välillä pitää itsellekin neuloa. Suvun nyyti kastettiin perjantaina ja sinne juhlaan nyt mekin "navettamiehet" päästiin, kun oli sen verran lähellä, sadan kilsan päässä vain.

      Poista
  5. Samaa mieltä edellisten kanssa, ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nyt on tulossa puikoiltani papukaijaa raitana.

      Poista