Nämä sukat valmistuivat eilen. Toissa päivänä aloitin ja kun tyttären vauvelin ristiäisiin leivoin, niin samalla uunia vahtiessani pystyi aina välillä tikuttamaan.
Kiitos! Välillä pitää itsellekin neuloa. Suvun nyyti kastettiin perjantaina ja sinne juhlaan nyt mekin "navettamiehet" päästiin, kun oli sen verran lähellä, sadan kilsan päässä vain.
Onpa hienot polvisukat ja raikas väritys :)
VastaaPoistaMiekii tykkään tästä vaaleammasta turkoosista.
PoistaOnpa ihanan väriset! :)
VastaaPoistaNää on nyt toiset tällä samalla värityksellä. Aiemmat on tuolla helmikuun 2013 postauksessa.
PoistaKomeat ovat nämä sukat =))
VastaaPoistaJotenkin tuo turkoosi on niin kevään väri.
PoistaRaikkaat sukat :). Onnittelut suvun nyytistä <3!
VastaaPoistaKiitos! Välillä pitää itsellekin neuloa. Suvun nyyti kastettiin perjantaina ja sinne juhlaan nyt mekin "navettamiehet" päästiin, kun oli sen verran lähellä, sadan kilsan päässä vain.
PoistaSamaa mieltä edellisten kanssa, ihanat!
VastaaPoistaKiitos! Nyt on tulossa puikoiltani papukaijaa raitana.
Poista