Meillekin ilmestyi tällainen vihainen lintu. On jo sen verran syksyä, että tän pitää ehtiä muuttomatkalle etelään, joten valmistumisessa piti vähän oikaista ja laittaa huopaa silmiin ja kulmiin.
Lanka on mustaa Vilmaa ja keltaista Knoppia.
Teini virkkasi eilen.
On se niin söpö, ettei uskoisi vihaiseksi:)))
VastaaPoistaNuo on niin kivoja välitöitä. Teini tykkää välillä virkatakin kun neulominen tökkii.
PoistaNiin, eipä tuo minustakaan niin kamalan vihaiselta näytä, vaikka tiedän kyllä, että nämä mustat linnut räjähtelee vaarallisesti :)
VastaaPoistaMukavaa alkavaa viikkoa sinne suuntaan, toivottavasti olette myrskystä selvinneet onnekkaasti, meillä ei kovasti tässä tuullutkaan, vai ulkoroskiksen tuuli heitti nurin ja oksia lenteli pihaan.
Niin. onneksi eivät sentään päälle tule:):)
PoistaMeillä ei myrsky haitannut. Sähköt oli vain hetkellisesti poikki lauantaina iltayöstä ja tuuli oli melkoinen, mutta tuhoja ei tullut. Asutaan sen verran suojaisessa paikassa, ettei tässä tuulet tunnu, metsä vain kohisee ympärillä. Jos etelän ja idän väliltä tuulee, niin sitten on enemmän aavaa, mistä puhaltaa. Nyt tuuli oli länneltä.
ihana <3
VastaaPoistaKiitos!
PoistaKiva! Meillä on tuollasia pyyetty kans, mutta ku tuo virkkuukoukku ei taho oikeen totella mua. ;)
VastaaPoistaNo en miekään jaksa tommosia virkata, mut teini on innokas väkertämään. Kovojahan nuo ovat kuitenkin ja mukeloille mieluisia.
PoistaNe taitaa olla lapsille mieluisia. Hyvää viikkoa.
VastaaPoistaNo kyllä mukelot tykkää näistä. Onhan ne niin muotia nyt.
Poista