sunnuntai 17. marraskuuta 2013

VIHAINEN LINTU TULI JA MENI


Meillekin ilmestyi tällainen vihainen lintu. On jo sen verran syksyä, että tän pitää ehtiä muuttomatkalle etelään, joten valmistumisessa piti vähän oikaista ja laittaa huopaa silmiin ja kulmiin. 
Lanka on mustaa Vilmaa ja keltaista Knoppia.
Teini virkkasi eilen.

10 kommenttia:

  1. On se niin söpö, ettei uskoisi vihaiseksi:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on niin kivoja välitöitä. Teini tykkää välillä virkatakin kun neulominen tökkii.

      Poista
  2. Niin, eipä tuo minustakaan niin kamalan vihaiselta näytä, vaikka tiedän kyllä, että nämä mustat linnut räjähtelee vaarallisesti :)
    Mukavaa alkavaa viikkoa sinne suuntaan, toivottavasti olette myrskystä selvinneet onnekkaasti, meillä ei kovasti tässä tuullutkaan, vai ulkoroskiksen tuuli heitti nurin ja oksia lenteli pihaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. onneksi eivät sentään päälle tule:):)
      Meillä ei myrsky haitannut. Sähköt oli vain hetkellisesti poikki lauantaina iltayöstä ja tuuli oli melkoinen, mutta tuhoja ei tullut. Asutaan sen verran suojaisessa paikassa, ettei tässä tuulet tunnu, metsä vain kohisee ympärillä. Jos etelän ja idän väliltä tuulee, niin sitten on enemmän aavaa, mistä puhaltaa. Nyt tuuli oli länneltä.

      Poista
  3. Kiva! Meillä on tuollasia pyyetty kans, mutta ku tuo virkkuukoukku ei taho oikeen totella mua. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en miekään jaksa tommosia virkata, mut teini on innokas väkertämään. Kovojahan nuo ovat kuitenkin ja mukeloille mieluisia.

      Poista
  4. Ne taitaa olla lapsille mieluisia. Hyvää viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mukelot tykkää näistä. Onhan ne niin muotia nyt.

      Poista