Raitapusero kakkonen teinin puikoilta. Eikä lanka loppunut vieläkään. Tästä tuli hieman pienempi kuin edellinen samanlainen tuossa aiemmassa postauksessa esitelty. Taitaa olla sellaiselle 2-3 vuotiaalle sopivan kokoinen. Lankaa tähän meni 195g. Pitäjänsä tämäkin löytänee, mutta en tiedä vielä kuka tämän saa.
Tuo pääntie on kyl luonnossa ihan ok, vaikka kuvassa näyttää jotenkin olevan huonosti. Kiireessä kuvasin ja valokin alkaa olla jo vähissä, niin ei ehdi asettelemaan kuvaan kunnolla.
Ihanan väriset raidat tässäkin neuleessa.
VastaaPoistaKiitos! Eilen ilmoittautui tällekin paidalle pitäjä. Pitääpä penkoa lankakoria josko vielä yhden sais samoilla väreillä kehitellyksi.
PoistaKaunis pusero!
VastaaPoistaKiitos!
Poistatosi nätti ja taatusti lämmin <3
VastaaPoistaKiitos! Kyllä villainen on todella paras jo näillä keleillä.
PoistaRaitapaian suosio on aina taattu, mä tykkään raidasta. Neulon tälläki hetkellä raitasukkia, en ehi paitoja.
VastaaPoistaSe on kumma homma tuon raitasen kanssa ku se on aina muotia. Ja väriyhistelmiähän riittää. Ehtis vaan kaikki toteuttaa.
PoistaKyllä sitä sukkiinkin saa raitainnostuksensa puskettua. Ne onkin niin helppoja neulottavia silloin kun ei puseroon asti ehdi ja mikä parasta sukkien tarvehan on yleensä loputon. Arvokasta työtä teet, kun sukkia tikutat.
Kaunis ja pirteä pusero =))
VastaaPoistaTälläiseen puseroon saa kivasti hupenemaan myös langan loppujakin =))
Kiitos. Kun vain jaksaisi aina jämät käyttää tällaisiin, niin ei kertyisi kamalaa kasaa entiijämitälankaa.
PoistaTodella kivan näköinen pusero, hyvät värit kerta kaikkiaan!
VastaaPoistaKiitos! Teinillä on kyllä hyvä värisilmä. Miekii tykkään noista väreistä.
PoistaTosi nätti raitapaita, ihanat väriyhdistelmät :)
VastaaPoistaKiitos! Raitaa on mukavaa neuloa. Ja värejähän riittää.
PoistaHei. Voiih ihana raitaneule, kirkkaat selvät värit ja tyylikäs:) Mie katsoin tuota kaulusta, se on minulle ainakin ongelmallinen, sen vois tehdä ihan tarkoituksellakin sellaisen kiemuraisen. Miltähän näyttäisi valmiissa työssä...
VastaaPoistaKiitos! Eikös sitä nyt kannatakin neuloa tällaisia värikylläisiä juttuja, kun on se vuoden pimein aika? Tuo kaulus on aina se jännityksen paikka ja olen kyllä neulonut sellaisia rullaantuviakin pääntien reunuksia. Ympyränä sileää oikeaa, niin rullaantuu nätisti päällepäin. Pakenee kaulaa, niin ei kovin helposti kutiakaan sitten.
Poista