Vauvalle nuttu ja myssy. Teini neuloi Dropsin Merino Extra Finesta nämä.
Koko on ihan pienelle, lankaa meni 150g
Tässä minun versioni samasta aiheesta. Tein kaksi erilaista myssyä, kun aikaa ja lankaa oli. Dropsin Baby Merinoa meni näihin yhteensä 130g.
Niin nämä menivät hyväntekeväisyyteen ja ovat jo lähteneet Petroskoin seurakunnan kautta Karjalan orpolapsille ja muille vähävaraisille lapsille. Ovat ilmeisesti kelvanneet kun ei ole takaisin kuulunut:)
Aivan ihania neuleita! :)
VastaaPoistaOnhan nämä sitä samaa kamaa, mitä täällä on neulottu jo useita nuttuja. Mutta aikaa ei ollut kuin vajaat kaksi viikkoa, niin piti äkkiä keksiä malli ja langatkin piti löytyä omasta lootasta. Hyvä mieli kuitenkin kun voi edes joskus osallistua tällaiseen projektiin.
PoistaVarmasti tuollaset kelepaa, turha eppäilläkkään.
VastaaPoistaJuu ei sitä koskaan tiedä, kun en ole mihinkään tällaiseen ikinä osallistunut. Onhan se käsite se vauvan nuttukin ja nää nyt on enempi neuletakkeja. Mutta kun aateltiin käyttöä, mikä ois hyvä pienen päällä pakkasella. No, sinne ne nyt meni.
PoistaKauniit neuleet. Saajat ovat varmasti onnellisia uusista vaateistaan.
VastaaPoistaVoi kyllä luulen, että tarpeeseen menevät. Ihanaa joskus tällainenkin neulontaprojekti.
PoistaKauniita molempien neuleet. Tarpeeseen menevät ja varmasti ovat tykätyt =))
VastaaPoistaUseinhan se yksinkertaisin on kaikkein käyttökelpoisin. Ja lankakin oli mielestäni oikein sopivaa pientan neuleisiin.
Poistaihania!
VastaaPoistaKiitos!
PoistaKyllä saat olla ylpeä teinistäsi,kun myös neuloo noin kaunista jälkeä. On ihana antaa lämmintä puettavaa pienille missä sitä kipeästi tarvitaan.
VastaaPoistaKiitos! Olen kyllä todella ylpeä molemmista teineistä. Innokkaita neulojia molemmat. Ja erityisesti arvostan sitä, että lähtevät innolla mukaan tällaisiin hyväntekeväisyysprojekteihinkin. Meillä kun noita pieniä neuleita tulee välillä niin, ettei oikein pitäjää löydy, niin voi sitten lahjoittaa tarvitseville. Hyvä mieli jäi meille molemmille tuosta lahjoituksesta.
Poista