Niin sitä sitten ollaan työntekokiellossa pari viikkoa. Käsi kuvattiin ja kahden viikon kuluttua on taas kontrollikäynti työterveyslääkärillä. Äkästä kipulääkettä sain ja sen voimalla nyt mennään, että pystyy nää päivittäiset hommelit jotenkin tekemään. Käsitöitä ei paljon uskalla aatellakaan, liekö jännetuppitulehdus vai mikä ranteessani nyt, joten parasta on lepo.
Kun ei pysty neulomaan niin etsiskelin kuvia koneeltani ja haaveilen lomasta järven rannalla. Näin kauniissa maisemissa on joskus kesää vietetty niin, ettei iltamyöhälläkään oikein malttanut sisälle mennä. Meitä oli varmaankin nelisenkymmentä henkeä iltaa istumassa ja grillailemassa. Olihan se ihanaa, kun oli lämmintä ja vesi järvessä kuin linnunmaitoa ja sääskiä ei ollut yhtään ja sai syödä hyvää ruokaa ja juoda limunaatia päälle.
Voi kun sais tuon elää uudelleen. Muistoissa se kyllä säilyy aina.
Nyt sitten vaan parantelet kättäsi, oikein hyvää toipumista:)
VastaaPoistaKiitos! niin kai tässä täytyy tehdä, kuunnella tohtoritätiä ja ottaa lunkisti vähän aikaa.
PoistaKauniita ja tunnelmallisia kuvia. Tuon kaltaiset muistot ovat ihania.
VastaaPoistaParanemisia, käsijutut ovat aina ikäviä, mutta pakottavat huokaisemaan ja lepäämään.
Mukavia kesäpäiviä sinulle!
Kiitos! onneksi kuvat säilyvät ja voi niiden myötä palata vähän menneeseen. Ja on se varmaan mullekin hyväksi vähän rauhoittaa tuota elämänmenoa. Pakollinen tauko on paikallaan kyllä.
Poistatsemppiä ja paranemista kipeälle kädelle <3 jännetupintulehdus on minullekin tuttu juttu,ja ikävä vaiva kesä-aikaan...
VastaaPoistaNuo kuvat on aivan mahtavia,ihania kesäisiä kuvia!
Kiitos. Jospa se tästä taas elämä kässätöiden parissa palautuu entiselleen. Enhän mie osaa pitkään olla ilman lankoja ja puikkoja.
PoistaNiin ihanalta näyttää vesi, tekis tosiaan mieli päästä pulahtamaan tuonne.
VastaaPoistaNythän sulla on aikaa suunnitella rauhassa seuraavia töitä kun ei niitä vähään aikaan pääse tekemäänkään :)
Ehkä sitä vielä uidaankin tänä kesänä, kun on vielä tarpeeksi lämmintä. Ihana kesä jatkuu.....
PoistaJuu älä puhu uusista suunnitelmista mitään. Keskeneräisiä on sängynaluslaatikko täynnä ja olkkarin pöytäkin pursuaa aloitettuja. Mut ihan vähän aattelin pitää taukoa. Het ku käsi tokenee sen verran niin alan kyllä kutomaan.
Paranemisia.Ihania kuvia.
VastaaPoistaKiitos. Sitä tässä toivotaan ettei neulomistauko olis kovin pitkä. Mikään muuhan ei ole niin tärkeää, eihän?:):)
PoistaOnpa hienot kuvat. Varmasti myös mukava muisto.
VastaaPoistaToivottelen hyvää "retriittiä" kipeän käden kanssa. Kyllä se siitä paranee.
Kiitos! viikko on mennyt eikä käsi ole yhtään kummempi. Vielä toinen viikko saikkua. Ja pitäis herukatkin poimia, kukahan nekin poimii vai jätänkö räkäteille:):)
PoistaVoi miten upeita kuvia!!
VastaaPoistaParantele kätesi ja sitten taas neulotaan:)
Hyvää alkavaa viikkoa kuitenkin sinulle.
Kesällä saa niin ihkuja kuvia kun vain jaksaa kameraa raahata mukana.
PoistaKyl mää ihan pikkuisen neuloin viikon aikana, mut en joka päivä. Käsi on niin kipee, saas nähdä mikä siinä niin kiikastaa.
Lähes vuosi siittä ku viimeks oon missään käsityöblogissa käyny. Aika mennee tätä nykyä niin nopiaa, ettei oo ehtiny neulomaan juuri mittään. Nyt ku ilimat on kääntyny viileämpään päin ja alakaa syksy tulla, niin kas kummaa ku alakaa taas kiinnostaa mitä neulerintamalle kuuluu.
VastaaPoistaTosi palijon kauniita pipoja, sukkia, takkeja jne. oot teheny vuojen aikana. Kurja nyt tuo sun käsivaiva, toivottavasti syy löytyy ja apu siihen. Kädetönnä on elämä aika hankalaa ;) Mukavaa syksyä sinulle ja katotaan ehinkö ommaa blogia vielä joskus päivittää.
Terv. Näppi
Kiitos. Usein olen blogissasi käynyt kurkkimassa ja miettinyt mitä sinulle kuuluu. Välillä kyllä tuntuu sellaista blogiväsymystä täälläkin, mut vielä olen aina blogia päivittänyt vaikka en ihan kaikkia neuleita jaksa kuvatakaan.
PoistaNyt olen vielä pari viikkoa saikulla, mut pikkuisen olen jo neulonut sen mitä käsi tuettuna sietää. Jospa tässä vielä neulotaan entiseen tahtiin. Ja jos syksymmällä nähtäiskin vai?
Toivottavasti nähdään! :) Jospa käden oirelulle löytyy syy ja hoito myöskin, että pystyy neulomaan. Eihän niin muusta väliä. ;)
PoistaKyllä se neulominen on niin kamalan tärkiää, ainaki minulle. Ja käsi alkaa nyt vähän totella. Varmaankin siksi kun olen sinnillä neulonut vaan menemään. Eikös se oo oikeaa kunnon jumppaa tuo tikuttaminen?
PoistaKyl meidän pitää nähdä syssymmällä, päätetään niin......
Voi kurja tuon käsivaivan kanssa. Sitä kun noita käsiä tarvii niin monessa työssä.
VastaaPoistaOn se elämä vasemman käden varassa vähän kinkkistä. No eiköhän tästä vielä neulontakäsi tule, kun jaksaa levossa nyt pitää. Pakko aina jotain tehdä mut raskaampia en ole kädelläni nostellut.
Poista