maanantai 22. huhtikuuta 2013

MINÄ NIIN ODOTAN JO KESÄÄ


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kuvia sitä on vielä kateltava kun ei mikään viherrä pihalla. Kasvihuoneessa kyllä jo vihertää.

      Poista
  2. Täällä myös..... pääsee sitten taas pihamaalle mylläämään. Nyt ei edes vielä haravoimaan, kun on nurmikko vielä niin märkä :(.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän et aika moni odottaa kanssani kesää. Nuo ylläolevat kukat on kaikki pihaltani viime kesältä. jännää taas nähdä mitä sieltä mullan alta nyt nousee.

      Poista