Niin miekii. Ihana kuva:)
Kuvia sitä on vielä kateltava kun ei mikään viherrä pihalla. Kasvihuoneessa kyllä jo vihertää.
Täällä myös..... pääsee sitten taas pihamaalle mylläämään. Nyt ei edes vielä haravoimaan, kun on nurmikko vielä niin märkä :(.
Tiedän et aika moni odottaa kanssani kesää. Nuo ylläolevat kukat on kaikki pihaltani viime kesältä. jännää taas nähdä mitä sieltä mullan alta nyt nousee.
Niin miekii. Ihana kuva:)
VastaaPoistaKuvia sitä on vielä kateltava kun ei mikään viherrä pihalla. Kasvihuoneessa kyllä jo vihertää.
PoistaTäällä myös..... pääsee sitten taas pihamaalle mylläämään. Nyt ei edes vielä haravoimaan, kun on nurmikko vielä niin märkä :(.
VastaaPoistaTiedän et aika moni odottaa kanssani kesää. Nuo ylläolevat kukat on kaikki pihaltani viime kesältä. jännää taas nähdä mitä sieltä mullan alta nyt nousee.
Poista