Tällaisen ihanan palkinnon voitin Pagisen mitä pagisen-Blogista. Olin sattumalta se sadas lukijaksi liittynyt. Ja minä kun en koskaan voita mitään, niin aattelin tähän asti. Nyt sain oikein mieluisen voiton. Tässä riittää ihasteltavaa ja ideoita moneen neuleeseen. Kaunis korttikin oli mukana.
KIITOS Kosotäti!
Onnettaren osumasta saa niin kivan mielen. Lokoisia kirjan selaushetkiä ja leppoisaa viikonloppua!
VastaaPoistaOsaahan sitä osumaa arvostaa ihan eri tavalla silloin, kun se harvoin osuu kohdalle. Mukava oli.
PoistaJuu ja viikonloppu menee kahta pikku-neitiä viihdyttäessä ja leipoessa. Just sain 60 leipää uunista ja aamulla jatkan. Hauskaa viikonloppua sinullekin.
Oi, ihanaa. Tuota olen joskus katsonut jossain ja varmasti on hyviä ohjeita ja malleja siellä!
VastaaPoistaOn ihana kirja ja on kyllä hyviä juttuja. Sellaisia et voi hyvin soveltaa "omille" langoillekin, ei tarvii kaupan kautta mennä.
PoistaSinuakin Onni potkinut, niin sitä pitää.
VastaaPoistaOlin kyllä tosi iloinen kun voitin niiiiiiiin ihanan kirjan. Kerrankin.
Poista