Toisenlainen väritys Karamellisukkiin. Nämä varasi tyttäreni, joka tykkää oranssista.
Näihin upotin Karamellia 52g, oranssia 102g ja t.ruskeaa 14g. Ovat kokoa 36-37.
Kaksi päivää meni näissäkin kun en nyt ihan yöllä tikuttanut. Vielä ois turkoosia tarkoitus tällätä niinkun pääväriksi yksiin sukkiin, kunhan saan tuota makiaista lisää.
Ja näistä ei nyt kyl eroon näytä pääsevän, kun opin tuon mallin. Kolmea eri kokoa pieniin päihin. Lankaa hurahti 33g, 35g ja 37g ja se oli Ulrikaa, konepestävää 100% villaa. Puikot 4 ja nauhoissa 3,5. Vasta yhdelle on pää tiedossa, miniä saa valita näistä sopivan pienokaiselleen ja muut kai aika kaupitsee. Eipä niitä varastoihin ole jäänyt mitään, niin on takit ym. hävinneet lootastani pikkuhiljaa.
Aikamoista väriterapiaa, kun katselee näitä sun kauniita neuleitasi!
VastaaPoistaNiin, mie oon AINA heti joulun jälkeen aloittanut kaiken maailman värien kanssa pelaamisen neuleissa. En tiedä mistä se tulee, kai siitä kun syksyn pimeys ja ankeus on kestänyt jo pitkään, niin mieli haluaa nähdä värejä. Ja enteileekö tää sit kesän kukkasien värikylläisyyttä. Kesähän tulee!
Poistaihania värejä :) onkos sulla mallia tuohon kivan näköiseen vauvanlakkiin ???
VastaaPoistaNo googleen laitoin haun Norwegian Sweet Baby Cap ja sieltä sit enkun kielisestä ohjeesta käänsin sen mitä älysin ja loput tein arvaamalla. Kyllä kai se sattui oikein kun tuli ihan päähän passeli lakki. Vähän oon säätäny kokoa aina silmukkamäärillä ja kavennuksilla ja lisäyksillä. Ja vaikuttaahan se langan paksuuskin siihen minkä kokoinen tulee. Rohkeasti vaan kokeilemaan.
Poistakiitos kovasti ;)
PoistaOletpa ollut ahkerana. Niin värikkäitä myssyjä ja paljon. Minäkin aikoinaan, 27 vuotta sitten neuloin ekalle pojalle sinisen myssyn tuota aina oikeaa ja kun seuraava oli tyttö, piti sitten neuloa vaaleanpunainenkin samalla mallilla. Ovat tallessa jos joku vaikka tarvitsee. Niissä kun muoti ei sanele.
VastaaPoistaNuo myssyt oli niin helppoja tikuttaa, kun olen flunssaa potenut kohta viikon. Kuumettakin melkein 39, mut silti piti vähän neuloa. Ja melkein kaikki lähtivät taas maailmalle lasten mukaan.
PoistaIhanat sukat, tuollaiset pitkät varret on mahtavat :)
VastaaPoistaJa myssyn malli on hyvä, suojaa korvia !
En olekaan aiemmin polvisukkia neulonut, mut nyt tuohon lankaan tuntui parhaiten sopivan pitkävartiset.
PoistaJa vauvanmyssythän ovat niitä ikisuosikkeja.
Kyllä on nämäkin polvisukat niin upean väriset ja mahtavasti lankojen värit sopivat yhteen.
VastaaPoistaKiitos näistäkin kurinhaastesukista ja arpaonnea sinulle.
Mukavaa alkavaa viikkoa.
Mie nyt oon jääny kyllä värikoukkuun. Ja tietystikin toivon et onni potkii arvonnassasi.
PoistaKyllä on sukat lämmittäneetkin kovasti kylmiä jalkoja niin töissä ku kotonaki.On kyllä just semmoset ku oon kaivannutkin.Ja nyt ku näitä pakkasiakin on ollu nii vanhassa talossa ku tuppaa lattioista vetämään lauhemmillakin keleillä nii onha se ollu mukava vetästä villasukat jalkaan.Liekö oon siksi pahemmalta flunssaltakin säästyny :P.-H-K
VastaaPoistaMukavaa kuulla et sukat tuli tarpeeseen, siis käyttöönhän ne on tarkoitettu. Villasukkakeli on nyt täälläkin -26 oli aamulla.
Poista