lauantai 23. helmikuuta 2013

VIHREÄ ENTEILEE JO KEVÄTTÄ JA KESÄÄ


Tällaiset tuli sitten niistä vihreistä. Eipä näistä muuta kuin että ovat eniten minun mieleeni. Kai siksi, kun enteilevät väreiltään kevättä ja kesää.  
Lankaa meni 159g ja kokoa on 37-38.
Yksi turkoosi sukka on jo valmis ja kunhan saan sen toisenkin, niin taas kuvaa niistä.

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikös olekin nää kaikista parhaat tähän mennessä?

      Poista
  2. Nämä vihreätkin ovat kauniit..

    VastaaPoista
  3. Todella kauniit kerrassaan. Ihanan pirteä väriyhdistelmä saa hymyilemään täällä ruudun toisella puolella ihan, ja kevät tuntuu heti olevam lähempänä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tää väritys kuuluu kevääseen ja pääsiäiseen.

      Poista
  4. Värit ovat ihania! Täällä ollaan jälleen kevään tultua hurahduttu väreihin! Ihanaa kun tulee valoisaa ja värit alkavat loistamaan kaikkialla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mitä tää elo oisikaan ilman värejä. Miksi tyytyisin harmaaseen, valkoiseen, mustaan, beigeen pelkästään, kun voin niitäkin terästää ja saada hehkumaan monilla, monilla ihanilla sävyillä. Rumia värejähän ei olekaan, e
      ihän? Jokainen väri on kaunis, kun se saa oikean kaverin.
      Ja kevät ja kesä on tulossa takuuvarmasti. Parempi kuin edellinen.

      Poista
  5. Kauniit ovat nämäkin kurinhaasteeseen linkittämät sukat....kevättä jo sukissa:)
    Kiitos ja arpaonnea!!

    VastaaPoista