Tällaiset tuli sitten niistä vihreistä. Eipä näistä muuta kuin että ovat eniten minun mieleeni. Kai siksi, kun enteilevät väreiltään kevättä ja kesää.
Lankaa meni 159g ja kokoa on 37-38.
Yksi turkoosi sukka on jo valmis ja kunhan saan sen toisenkin, niin taas kuvaa niistä.
Voi kuinka ihanat!
VastaaPoistaEikös olekin nää kaikista parhaat tähän mennessä?
PoistaNämä vihreätkin ovat kauniit..
VastaaPoistaMie vaan tykkään kevään vihreästä.
PoistaTodella kauniit kerrassaan. Ihanan pirteä väriyhdistelmä saa hymyilemään täällä ruudun toisella puolella ihan, ja kevät tuntuu heti olevam lähempänä. :)
VastaaPoistaKyllä tää väritys kuuluu kevääseen ja pääsiäiseen.
PoistaVärit ovat ihania! Täällä ollaan jälleen kevään tultua hurahduttu väreihin! Ihanaa kun tulee valoisaa ja värit alkavat loistamaan kaikkialla.
VastaaPoistaNiin, mitä tää elo oisikaan ilman värejä. Miksi tyytyisin harmaaseen, valkoiseen, mustaan, beigeen pelkästään, kun voin niitäkin terästää ja saada hehkumaan monilla, monilla ihanilla sävyillä. Rumia värejähän ei olekaan, e
Poistaihän? Jokainen väri on kaunis, kun se saa oikean kaverin.
Ja kevät ja kesä on tulossa takuuvarmasti. Parempi kuin edellinen.
Kauniit ovat nämäkin kurinhaasteeseen linkittämät sukat....kevättä jo sukissa:)
VastaaPoistaKiitos ja arpaonnea!!