keskiviikko 20. helmikuuta 2013

FUKSIAA VALMIINA JA VIHREÄÄ ALOITETTU



Samaa rataa mennään. Karamellia ja fuksiaa, nyt kyllä kirkkaampaa sävyä kuin edellisissä. Nämäkin kokoa 37 ja lankaakin taisi mennä suurinpiirtein saman verran kuin edellä oleviin.
 Laitoinpa nyt vaa`alle tuon uutukaisen karamellin ja eihän siinä ollut kuin 144g eli koko ajan 7-veikkakerät pienenee. Muuan vuosi sitten oli vielä  joka kerässä se 147-148g. Ei olekaan niin edullista enää Novitalaiset kuin vois kuvitella.


Tällaista versiota aloitin sitten tuossa päivällä, kun yritysneuvojan kanssa laitettiin lehmä-asioita ajan tasalle. Tuossa vihreässä kerässä olikin sitten vain 142g. Näistä näyttäis tulevan aika säyseän väriset tuon pinkin ja oranssin jälkeen, mutta senhän näkee oikeasti vasta valmiista työstä ja eipä sitä nyt tiedä josko purkuunkin menis. Turkoosia pitää sitten vielä kokeilla. Näin tällä kertaa. 

21 kommenttia:

  1. niin kauniita sukkia.. tykkään kovasti väri maailmasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin sattui 7-veikkaan sellainen raitalanka, josta sain ideaa moneen yksivärisen langan kanssa yhdistettävään sukkaan. Ja on noita yksivärisiäkin aikas monta väriä takavuosilta jemmassa.

      Poista
  2. Oikeita karkkivärejä. Näyttävät tosi hyviltä.

    VastaaPoista
  3. Ihania kyllä nämä sinun karamellisukkasi! :) Kaikki väriyhdistelmät ovat tähän mennessä näyttäneet toimivilta. Minullakin on yksi kerä tuota karamellia, saa nähdä, millaiset sukat saan siitä joskus aikaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäänpä mielenkiinnolla odottelemaan sinunkin karkkisukkiasi.

      Poista
  4. Olet neulonut ihanan värisiä sukkia, karkkivärit piristävät. Meillä lapsukaiset tykkää kans värikkäistä sukista ja päiväkodin tädit ovat kehuneet pirteän värisiä sukkia, erottuvat joukosta.
    Olen huomannut saman, 7veikka kerät kutistuvat. Harmi sinänsä, se on hyvä sukkalanka. Hyvää loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin miksi sukkien pitäisi aina olla ankean värisiä? Tiedän kyllä et lapset tykkää koreista väreistä. Niin miekii tykkään, vaikka kun näitä aikansa neuloo niin sit on kivaa vaihtaa vähän hillitympään taas. Eli kaikenväriset on oikeasti kauniita.
      Ja noita keriä olen alkanut punnitsemaan, kun tuntuu et aina vain on vähemmän lankaa. Pitäis taas antaa palautetta Novitalle.

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. No onhan ne ehkä vähän liiankin värikkäitä, mut sopivat nyt mielentilaani oikein passelisti. Kyllä se valkoinen-musta-harmaabuumikin sieltä tulee. Vuodenaikojen mukaan mennään.

      Poista
  7. Ihastuttavia,hienon värisiä sukkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa et moni tykkää näistäkin värikkäistä. Kävin sinunkin blogiasi kurkkimassa taas ja olit kivat tossukat tehnyt. En vaan pysty laittaan kommenttia, en mihinkään vuodatuksen blogiin uudistuksen jälkeen.

      Poista
  8. Nuo sukat on syötävän ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pinkki taitaa olla monenkin mielestä ihana väri. Ja varsinkin sukissa sopii kaikille kun ei tule kasvojen lähelle.

      Poista
  9. Minäkin tykkään noista pinkeistä sukista kuin hullu puurosta. Tuo aloitus on jo hyvinkin kevään sävyinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sainkin tänään nuo vihreätkin valmiiksi. Huomenna yritän nakittaa taas teinin kuvaamaan ne ja laitan sit kuvaa niistä. Aloitinkin sit tänään jo turkoosiakin viritystä.

      Poista
  10. Tosi ihania sukkia, voisi melkekin sanoa syötävän suloisia! ;)

    Kyselit myssymallin sopivuudesta sytomyssyyn. Yhden olen tehnyt jo ja lisääkin on tarkoitus tehdä. Se ensimmäinen löytyy täältä http://lankapirtin.blogspot.fi/2013/02/viela-sytomyssyja.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Karamelli on kyl sellainen väritys et siihen käy hyvin monet yksiväriset kaveriksi.
      Ja kiitos vinkistä. Tekis kyllä mieli kokeilla tuota mallia sytomyssyynki, ei villasta, mut jostain muusta langasta.

      Poista
  11. Onpa kauniita sukkia valmistunut =))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nyt makiaiskoukussa.:):) Mut eiköhän sekin lopu aikanaan.

      Poista