Tyttären tytär 3kk esittelee tässä serkkupojalle neulomiani ribbileggareita. Kasvunvaraa neuloin reilusti lahkeisiin, sillä näille on (toivottavasti) enemmän käyttöä vasta syksyllä. Poju on nyt kuukauden ikäinen kohta, joten mahtuvat varmasti pitkään hänelle.
Lanka on Dropsin Merino Extra Finea ja menekki vajaat 150g.
Hyvä malli ihanissa villahousuissa. Nyt mahtuu pitenpään kun on kasvuvaraa ja silti sopivat pikkuisemmallekin kun voi noin kivasti lahkeet kääntää...tykkään...
VastaaPoistaKiitos Rantapuikko. Vein viikonloppuna pojan perheeseen nämä ja miniä sanoi, etteivät yhtään ole "liian" isot. Syksyä ajatellen nämä neuloinkin ja sehän tulee takuuvarmasti. Luulen, että pari vuotta menevät, ennen kuin jäävät pieneksi.
VastaaPoista